روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است/ شکست رژیم صهیونیستی حتمی است

امام جماعت مسجد امام رضا(ع) شهرستان گرگان با بیان اینکه «روز قدس» روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، گفت: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس به دشمن نشان دادند که فلسطین تنها نیست و شکست رژیم کودک‌کش اسرائیل حتمی است.
روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است/ شکست رژیم صهیونیستی حتمی است
1402/01/25 - 09:00
تاریخ و ساعت خبر:
146833
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حجت‌الاسلام سید حبیب الله حسینی در گفت و گو با خبرنگار زنان ایران از گلستان گفت: روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است در حقیقت مسئله فلسطین از چند حائز اهمیت است ابتدا اینکه قبله نخست مسلمانان عالم است و همچنین جزو اعتقادات ماست.
وی با بیان اینکه این قبله از ارزش و جایگاه ویژه‌ای در بین مسلمانان دارد، تصریح کرد: قدس، محل معراج پیامبر عظیم‌الشأن گرامی اسلام بوده برای همین آزادسازی این قبله برای ما بسیار مهم است.
امام جماعت مسجد امام رضا(ع) شهرستان گرگان ابراز کرد: روزگاری کسی نمی‌دانست قدس چیست ا اتفاقات منطقه شامات را دنبال نمی‌کرد امروز به دنبال یکی از صحنه‌های مهم جهانی مبدل شده و در صدر اخبار و روزنامه‌ها قرار گرفته است.
حسینی افزود: اگر بخواهیم تدابیر امام خمینی(ره) را بنگریم متوجه می‌شویم که اسرائیلی که روزی در مدت 6 روز تمام کشورهای عربی را شکست داد امروز کارش به جایی رسیده که از درون درحال فروپاشی است.
امام جماعت مسجد امام رضا(ع) شهرستان گرگان گفت: صدور تفکر انقلاب و رشادت‌های شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی، سیدعباس موسوی و... توانست کمر این رژیم کودک‌کش اسرائیل را بشکند.
وی خاطرنشان کرد: اکنون کار به جایی رسیده است که وقتی حزب‌الله لبنان در تلافی خون چند شهید مدافع حرم، مواضع اسرائیل را هدف قرار می‌دهد اسرائیل از چهار کشور درخواست برای ایران می‌فرستند که هدفم حمله به ایران نبوده و نیست.
حسینی با تاکید بر اینکه اسرائیل از درون در حال فروپاشی است، تصریح کرد: صهیونیست‌ها اعلام می‌کنند که این رژیم منحوس 80 سالگی خود را به خود نمی‌بیند و در جایی دیگر نخست وزیر اسرائیل صراحتا اعلام کرده که اسرائیل از درون در حال فروپاشی است.
امام جماعت مسجد امام رضا(ع) شهرستان گرگان گفت: مقام معظم رهبری بارها اعلام کردند که اسرائیل 25 سالگی خود را نخواهد دید اما تحولات به سمتی پیش می‌رود که زودتر این اتفاق رقم خواهد خورد.
وی افزود: ان شاالله با آزادسازی قبله اول مسلمانان ظهور حضرت مهدی(عج) اتفاق می‌افتد و ام الفتنه در عالم برچیده خواهد شد.
حسینی خاطرنشان کرد: مردمی که در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند بدانند جدای از اعتقادات و حمایت از مردم مظلوم فلسطیندر مسیر ظهور حجت حق گام برداشتند.

خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
روز قدس، مبارزه با مستکبرین، رژیم صهیونیستی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گفتگو
V
آرشیو