واکنش دولت به جنجال فروش جزایر ایرانی

سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارنظر یکی از مقامات مسئول درباره فروش جزایر کیش و قشم برای حل مشکلات صندوق‌های بازنشستگی اظهار داشت: ایرانی نشان داده است که جانش را فدای یک وجب از خاک کشورش می‌کند. ما در خانه‌ها، خانواده‌ها و مدارس‌مان آموختیم که بگوییم جان‌مان فدای وطن.
واکنش دولت به جنجال فروش جزایر ایرانی
1402/02/13 - 20:42
تاریخ و ساعت خبر:
147746
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - بهادری گفت؛ هر فرد و سازمانی که مشکل اقتصادی دارد از جیبش هزینه کند و از کیش و قشم و خاک ایران سخن نگوید.
علی بهادری سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارنظر یکی از مقامات مسئول درباره فروش جزایر کیش و قشم برای حل مشکلات صندوق‌های بازنشستگی اظهار داشت: ایرانی نشان داده است که جانش را فدای یک وجب از خاک کشورش می‌کند. ما در خانه‌ها، خانواده‌ها و مدارس‌مان آموختیم که بگوییم جان‌مان فدای وطن.
وی خاطرنشان کرد: هر فرد و سازمانی که مشکل اقتصادی دارد از جیبش هزینه کند و از کیش و قشم حرف نزند.
موافقت دولت با افزایش حقوق بازنشستگان
بهادری جهرمی همچنین گفت: هیئت وزیران با افزایش حقوق بازنشستگان مطابق قانون کار موافقت کرد.از این پس بخشداری‎ها، شهرداری‌ها و استانداری‌ها موظفند از شوراهای بخش ، شهر و استان در سقف امکانات خودشان حمایت کنند.
وی ادامه داد: هیئت وزیران دستگاه‌های اجرایی را مجاز دانست تا اموال خود را به منظور حمایت از شرکت‌های دانش بنیان به بصورت امانی در اختیار آنان قرار دهند.
سخنگوی دولت بیان داشت: فهرست کالاهای اساسی، دارو و شیرخشک اطفال که مشمول کاهش حقوق گمرگی از 4 به یک درصد در هیئت دولت تصویب شد.
وی خاطرنشان کرد: هیئت وزیران با پیشنهاد تامین اجتماعی برای افزایش حقوق بازنشستگان به میزان افزایش حقوق مصوبه برای کارگران در سال 1402 موافقت کرد.
تسنیم
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بازنشستگی، خاک، سخنگوی دولت، قشم، مشکلات ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاست داخلی
V
آرشیو