هشدار حیاتی و مهم برای این افراد در تهران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به احتمال وقوع صاعقه و وزش باد شدید در ارتفاعات استان به خصوص فیروزکوه هشدار داد و گفت: مدیریت بحران در آماده باش کامل قرار دارد.
هشدار حیاتی و مهم برای این افراد در تهران
1402/03/06 - 19:01
تاریخ و ساعت خبر:
148719
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حامد یزدی مهر بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی اظهار داشت: با توجه به صدور هشدار زرد سازمان هواشناسی که طی روز چهارشنبه سوم خرداد ماه در مورد احتمال وزش شدید باد و وقوع رعد و برق در استان تهران صادر شده بود این هشدار به ویژه در ارتفاعات فیروزکوه برای فردا شنبه ششم خرداد تأکید شده و در همین راستا نیز هشدارهای لازم به دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران ابلاغ شده است.
یزدی مهر با بیان اینکه مدیریت بحران در آماده باش کامل قرار دارد، گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی احتمال آب گرفتگی معابر، امکان جاری شدن رواناب و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد لذا، توصیه اکید مدیریت بحران این است که شهروندان از اتراق کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: با توجه به احتمال وقوع صاعقه و باد شدید از کوهنوردان می‌خواهیم عدم صعود به ارتفاعات را در دستور کار قرار دهند.
وی عنوان کرد: به مردم توصیه می‌شود از قرار گرفتن در زیر تابلوهای تبلیغاتی و پارک خودرو کنار درختان و ساختمان‌های نیمه کاره خودداری کنند.
همشهری آنلاین
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
آماده باش، استانداری تهران، پایتخت، مدیریت بحران، وزش باد ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
V
آرشیو