هشدار نارنجی وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق در تهران

رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران طی امروز (۱۹ خرداد) از شهروندان خواست که از تردد و اتراق در حاشیه و بستر مسیل‌ها و رودخانه‌ها و فعالیت کوهنوردی پرهیز کنند.
هشدار نارنجی وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق در تهران
1402/03/19 - 14:06
تاریخ و ساعت خبر:
149309
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - پدرام قودجانی در این باره گفت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان با توجه به هشدار نارنجی صادر شده در ۱۸خرداد ماه، طی امروز (۱۹ خرداد) به ویژه ساعات صبح تا عصر با تشدید ناپایداری‌ محلی و رشد ابرهای همرفتی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در برخی نواحی مستعد نیمه شمالی استان تهران، به ویژه ارتفاعات شمالی و شمال شرقی با احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: بر اثر این مخاطره آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان آب، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها و مسیل ها، صاعقه، خسارت به سازه های موقت از جمله بنرها، داربست ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در پروازها و در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ دور از انتظار نیست.
بر اساس گزارش سایت شهر، رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: اجتناب از هر گونه تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و احتیاط در سفرهای بین شهری ، پرهیز از فعالیت های کوه نوردی، خودداری از چرای دام در حاشیه رودخانه ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه های موقت، رعایت فاصله از ساختمان های در دست ساخت یا نیمه کاره ، عدم استقرار در نواحی مرتفع نظیر داربست ها و آمادگی دستگاه های امداد رسان از جمله مواردی است که باید در این شرایط مورد توجه قرار بگیرد.
ایسنا
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
هشدار هواشناسی،شهرداری تهران،سازمان مدیریت بحران
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو