لزوم حمایت از کارآفرینان زن در عرصه تولید پوشاک

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در بازدید از کارخانه تولید پوشاک شهرک شهید سلیمانی تبریز بر لزوم حمایت از کارآفرینان زن و افزایش چرخه تولید داخلی تاکید کرد.
لزوم حمایت از کارآفرینان زن در عرصه تولید پوشاک
1402/03/19 - 13:30
تاریخ و ساعت خبر:
149311
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - انسیه خزعلی، روز پنجشنبه، ۱۸ خردادماه در جریان دور دوم سفر استانی ریاست جمهور و اعضای هیئت دولت به آذربایجان شرقی از کارخانه تولید پوشاک واقع در تبریز بازدید کرد.
وی در این بازدید با اشاره به حضور تاثیرگذار زنان در تمامی عرصه‌های جمهوری اسلامی، بر نقش مهم زنان در عرصه تولید و اشتغال زایی کشور تاکید کرد.
خزعلی، افزود: همانطوری که زنان در هشت سال دوران دفاع مقدس نقش برجسته‌ای ایفا داشته‌اند، اکنون نیز در توسعه اقتصادی و تحقق شعار سال در کنار مردان نقش آفرینی می‌کنند.
گفتنی است؛ این کارخانه که مورد بازدید معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده قرار گرفت، در عرصه تولید پوشاک فعالیت دارد که ۸۰ درصد نیروهای آن را بانوان تشکیل می‌دهد و بیش از ۴۵۰ نفر نیرو را نیز تحت پوشش خود دارد
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده همچنین در محل استقرار میز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در تبریز گفت: قلم‌هایی که شما با آن درد و رنج مردم را می‌نگارید، قلم نوری است که می‌تواند برای مردم گره‌گشایی کند.
خزعلی، در محل استقرار میز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در تبریز، ضمن بازدید از نحوه پاسخگویی کاربران به مطالبات مردمی گفت: قلم‌هایی که شما با آن درد، رنج و مطالبات مردم را می‌نگارید، قلم نوری است که می‌تواند برای مردم گره‌گشایی کند.
وی افزود: یکی از انواع قلمی که خداوند به آن قسم می‌خورد چنین قلم‌ها و ثبت‌هایی است که می‌تواند مقدمه حل مشکلات مردم و توسعه معیشت و فرهنگ مردم باشد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده سپس از طریق سامانه پاسخگویی برخط با تعدادی از مراجعان استان آذربایجان شرقی گفتگو و مشکلات مطروحه از سوی آنان را بررسی کرد.
گفتنی است، مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با استقرار تعدادی از کاربران استانی از طریق سامانه ۱۱۱ سامد پاسخگوی مطالبات مردم در دور دوم سفر استانی آذربایجان شرقی خواهند بود.
ایسنا
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کارآفرینان زن،امور زنان،خانواده
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو