در گفت وگو با بانوی موفق بهار مطرح شد ؛

از رمز و رازهای موفقیت در ورزش تا کارآفرینی در روزهای کرونایی / توکل به خدا، اراده قوی و پشتکار مهم ترین دلایل موفقیت

لیلا زاهدی نوا بانوی موفق و ورزشکار بهاری با بیان اینکه بی شک هر انسانی اگر بخواهد و به اندازه ی اراده اش تلاش کند به خوشبختی میرسد گفت: کلمه خوشبختی یعنی رسیدن به هدف های خود درطول زندگی، این خوشبختی حالا هرچه که باشد و حتی در هرحوزه ای از جمله؛ ورزشی،فرهنگی،هنری،اعتقادی،مذهبی و.. باشد می‌تواند انسان با اراده و توکل بر خدا به آنچه که می‌خواهد برسد .
از رمز و رازهای موفقیت در ورزش تا کارآفرینی در روزهای کرونایی / توکل به خدا، اراده قوی و پشتکار مهم ترین دلایل موفقیت
1402/05/15 - 09:00
تاریخ و ساعت خبر:
152179
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در شهرستان بهار، در شهرستان بهار بانوان ورزشکار جوانی هستند که هم اکنون در زمینه های مختلفی از جمله حوزه ورزش فعالیت می‌کنند و در کنار این حوزه در به فعالیت های دیگری نیز می‌پردازند ما نیز گفتگویی بانوی موفق و ورزشکار رشته جودو مربی این رشته در شهر بهار داشتیم تا با وی بیشتر آشنا شویم.
لیلا زاهدی نوا بانوی موفق و ورزشکار اهل شهر بهار و از توابع استان همدان است که در گفتگو با خبرنگار ما به تشریح فعالیت خود از دوران کودکی تا کنون پرداخت و گفت: بنده فرزند پنجم خانواده هستم که از ابتدای دوران کودکی بسیار شلوغ وپر نشاط بودم و همیشه نیز سرشاراز انرژی که شایددر دوران کودکی هدف ازدویدن فقط کسب تجربه وفهمیدن اموراطراف باشد ولی به مرور این تلاش ها ودویدن هایم مورد هدف قرار گرفت .

وی افزود: دوران نوجوانی دوران رقابت با دوستان برای رسیدن به جایگاهی بالاتر از آنها را در نظر داشتم و از همان دوران ابتدایی حس رهبری داشتم ومیتوانستم قبل ازورود کادر مدرسه بچه ها روبه صف کنم مراسم صبحگاهی بامدیریت من بود و اندک اندک که به سن نوجوانی رسیده بودم کلاس های فوق نقاشی ،خطاطی ،قران ونهج البلاغه خوانی از فعالیت هایم شده بود و مقام هایی هم درسطح شهرستان واستان کسب کردم.
زاهدی ادامه داد: همچنین از دیگر فعالیت و استعداد بنده مربیگری در زمینه قرانی و به خصوص ورزشی است که رشته آمادگی جسمانی پیلاتس مربیگری را گرفتم که با استقبال همشهریان مواجه شد و چندسالی است که مربیگری جودو را بر عهده دارم و دراین رشته هم فعالیت میکنم .
زاهدی نوا در پاسخ به سوال اینکه عوامل موفقیت شما چیست؟ پاسخ داد: عوامل بسیاری باعث موفقیت وخوشبختی انسان میشود که ازجمله ی مهمترین آنها اعتماد به خدا توکل وتوسل به ائمه و بعد از آن دعای خیر پدرومادر است مادرم زحمات زیادی برای بنده کشیده و با همراهی دخترانم توانستم بانوی موفقی شوم و به این نیز افتخار میکنم که در خدمت همشریانم هستم و نیز بعد همکاری وهمراهی همسرم که فداکارانه ودلسوزانه همراه وپشتوانه ی محکم من بود.

وی تصریح کرد: درایام کرونا که یکباره باعث شوک درفعالیتهای ورزشی ،اجتماعی وقرانی ومذهبی شد هم مثل دیگردوستان دست ازتلاش برنداشتم برای آموزش قران گروه مجازی ایجادکردم و گروه پیاده روی اول صبح هرروز داشتیم و باهمکاری یکی از ورزشکاران هنرمندوکدبانوگروه فروش محصولات خانگی ایجادکردم و بازاریاب محصولات دنیای خوشمزه که توسط خانم واحدی درست میشد به نوعی صنایع تبدیلی(رب گوجه ،انواع شیره،سبزیجات خشک،میوه خشک،عرقیجات و.......) بود را برعهده دارم .
این بانوی موفق و ورزشکار بهاری گفت: بعدازسال ها تلاش هنوز هم امید به رسیدن به قله ی اهدافم باعث میشود پرنشاط وامیدوارتر قدم بردارم و بسیار وخوشحال هستم ازورزشکارانی که چندسال شاگرد من بودند الان مربیگری آمادگی جسمانی ،پیلاتس،بدنسازی وحتی جودو رودرکارنامه شون دارند.
انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ورش زنان، بانوان ورزشکار، بانوی ورزشکار همدانی، لیلا زاهدی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گفتگو
V
آرشیو