«صحیفه سجادیه» فقط یک کتاب دعا نیست، کتاب سبک زندگی است/ هتک حرمت به قرآن کریم را به شدت محکوم می‌کنیم

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آق‌قلا گفت: صحیفه سجادیه فقط یک کتاب دعا نیست بلکه یک الگو و سبک زندگی است.
«صحیفه سجادیه» فقط یک کتاب دعا نیست، کتاب سبک زندگی است/ هتک حرمت به قرآن کریم را به شدت محکوم می‌کنیم
1402/05/21 - 07:15
تاریخ و ساعت خبر:
152372
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، حجت‌الاسلام اسماعیل دهمرده عصر امروز با گرامیداشت شهادت امام سجاد(ع) در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار زنان نیوز اظهار کرد: «صحیفه سجادیه» فقط یک کتاب دعا نیست، سبک زندگی است
وی با بیان اینکه امام سجاد(ع) پیام آور حقیقت اهداف امام حسین(ع) بود، تصریح کرد: امام سجاد(ع) بزرگترین پیام‌رسان کربلا بودند باید ابتدا کربلا را خوب بفهمیم سپس آن را برای دیگران توضیح دهیم.
کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آق‌قلا ابراز کرد: حضرت آقا برای اینکه جامعه به یک آرامش برسد و از گرفتاری بیماری کرونا محفوظ بماند توصیه کردند به خواندن دعای صحیفه سجادیه، همانطور که می‌دانیم بعد از کتاب مقدس قرآن کریم، نهج‌البلاغه کتاب صحیفه سجادیه به عنوان بالاترین کتاب در نزد مسلمانان به شمار می‌آید.
دهمرده با محکوم کردن هتاکان به ساحت مقدس قرآن کریم، خاطرنشان کرد: باید برای مردم روشن کنیم که سرویس اطلاعاتی صهیونیستی در پشت پرده این قضیه قرار دارد رژیم صهیونیستی چون می‌داند رو به زوال است اکنون در تلاش است حواس جامعه جهانی را از یک طرف پرت کند و از طرف دیگر اسلام‌هراسی را در جامعه ترویج دهد.
وی افزود: دشمنان برنمی‌تابند مردم جهان طرفدار حق باشند آنها به دنبال آن هستند که بر تمام دنیا تسلط پیدا کنند ولی اسلام ناب محمدی هیچگاه زیر یوق بندگی کفر نمی‌رود.
کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آق‌قلا با تاکید بر اینکه مردم این شهرستان هتک حرمت به قرآن را محکوم کردند، گفت: دشمن تلاش کرد قبح قداست قرآن کریم را در جامعه جهانی بشکند تا با احساس و عواطف میلیون‌ها مسلمان بازی کند که به لطف خدا تمام فتنه‌های دشمنان نقش برآب شد.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
شهادت امام سجاد ع، صحیفه سجادیه،کتاب دعا،سبک زندگی،هتک حرمت،قرآن،محکوم،حجت الاسلام اسماعیل دهمرده،تبلیغات اسلامی آق‌قلا،خبرنگار سمیرا رجبی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گفتگو
V
آرشیو