جلالی مطرح کرد؛

برنامه وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برای ترویج فرهنگ حجاب

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی توضیحاتی درباره برنامه‌های این وزارتخانه برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ارائه داد.
برنامه وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برای ترویج فرهنگ حجاب
1402/06/06 - 15:06
تاریخ و ساعت خبر:
173031
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در رویداد تعالی حکمرانی عفاف و حجاب (بخش دستگاه‌ها) اظهار داشت: ترویج، توسعه و آموزش حجاب توسط این وزارتخانه مورد توجه قرار گرفته و بر همین اساس دو دسته برنامه به صورت اقدامات مشترک با سایر دستگاه‌ها و به صورت جداگانه در وزارتخانه در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: محصول، مخاطب و سازمان در رابطه با این مساله مورد توجه است و برای هر بخش برنامه‌هایی مدون شده است.
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تاکید بر اینکه اگر خانواده شویم و در کنار یکدیگر پیش رویم به نتیجه خواهیم رسید، گفت: اگر بتوانیم شأن مادرانه، زنانه، خواهر بودن، دختر بودن و پدر بودن و ایرانی بودن را توسعه بدهیم به اهداف خواهیم رسید
جلالی به اهدای روسری و پارچه گلونی بی‌حجابان گفت: این موضوع با استقبال بسیاری در ایام نوروز همراه شد با طراحی و برنامه‌ریزی می‌توان به اصالت‌ها، گنجینه‌ها، نمادها و نشانه‌ها بازگشت.
وی با بیان اینکه زنان ایرانی از ابتدا پوشیده بودند و سیری بر سربند زنان در طول تاریخ این موضوع را حکایت می‌کند، گفت: پیشنهاد ما این است که به اصالت‌ها برگردیم و مبتنی بر فرهنگ خانواده محوری اقداماتی را انجام دهیم.
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خاطر نشان کرد: ما در میراث فرهنگی ریشه‌ها را دنبال می‌کنیم و در حوزه گردشگری خارجی، گردشگران با لذت و افتخار ریشه‌ها و گنجینه‌های ما را می‌پذیرند و این را در گرفتن عکس‌ها و ثبت خاطرات آنها مشاهده می‌کنیم.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زنان، حجاب و عفاف، خانواده،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زن و خانواده
V
آرشیو