ادعای مبارزه با تروریسم با اقدام های خصمانه آمریکا سنخیتی ندارد !

آمریکای در هر جای جهان که قدم گذاشته جز قتل، جنایت و آدم‌کشی کار دیگری نکرده ولی مدعی مبارزه با تروریسم است که این ادعا با اقدام‌های خصمانه آنها هیچ سنخیتی ندارد.
ادعای مبارزه با تروریسم با اقدام های خصمانه آمریکا سنخیتی ندارد !
1402/06/08 - 11:53
تاریخ و ساعت خبر:
173129
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش خبرنگار زنان نیوز:هشتم شهریور در ایران روز یاد آور واقعه ترور شماری از مسوولان نظام و منتخبان ملت ایران شهیدان رجایی و باهنر درسال ۱۳۶۰ میباشد که روز مبارزه با تروریسم نام گذاری شده است.
مرضیه جباری کارشناس سطح ۳حوزه علمیه با اشاره به هشتم شهریور، روز مبارزه با تروریسم بیان کرد: آمریکای جنایتکار در هر جای جهان که قدم گذاشته جز قتل، جنایت و آدم‌کشی کار دیگری نکرده ولی مدعی مبارزه با تروریسم است که این ادعا با اقدام‌های خصمانه آنها هیچ سنخیتی ندارد.
جباری ادامه داد:در جمهوری اسلامی ایران، تروریسم به دلیل اینکه یکی از جدّی ترین و بلکه خطرناک ترین مظاهر تهدید برای صلح و امنیت بین المللی تلقی می شود؛ در همه اشکال و مظاهر آن، از سوی هر کسی، هر کجا و برای هر هدف و مقصودی که باشد محکوم است.
وی با گرامی‌داشت یاد شهیدان ترور افزود: ترورهای کور دهه شصت تاکنون ترور دانشمندان هسته‌ای، مردم بی‌گناهی که از سوی عوامل گروه‌های تکفیری و ریگی هزاران گروهک های دیگر که ترور شدند و ایجاد بزرگترین گروه تروریستی جهان با نام داعش برای نابودی جمهوری اسلامی ایران نقشه میکشیدن ، همه و همه گواه این مساله است.
جباری اظهار کرد:در مبارزه با تروریسم کشورهای منطقه هستند بایدنقش اصلی را بر عهده داشته باشند، چراکه هرچه نزدیکی جغرافیایی کشورها به مرکز اصلی فعالیت تروریست­ها بیشتر باشد، تهدید علیه آن کشور بیشتر وآن کشورها در مقابله با تروریسم نیزنقش مهم تری خواهد داشت‌.
جباری درپایان گفتگو اضافه کرد: امروز اما به لطف خدا امنیت ایران در سایه تلاش‌های نیروهای مختلف نظامی، انتظامی، امنیتی و جانفشانی رزمندگان جبهه مقاومت مهمترین دستاورد برای مردم و منطقه است و همه پیشرفت‌های علمی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در سایه این امنیت حاصل شد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
روز مبارزه با تروریسم، تروریسم آمریکایی، مقابله با تروریسم، جبهه مقاومت ، کشورهای منطقه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو