تصمیم جدید صداوسیما درباره «نون.خ»

اخباری مبنی بر تقاضای جدی صداوسیما از سعید آقاخانی به گوش می‌رسد که از این کاگردان خواسته شده تا فصل جدید «نون. خ»را آماده کند تا در نوروز ۱۴۰۳ روی آنتن شبکه یک سیما برود.
تصمیم جدید صداوسیما درباره «نون.خ»
1402/06/10 - 19:14
تاریخ و ساعت خبر:
173220
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - اخباری مبنی بر تقاضای جدی صداوسیما از سعید آقاخانی به گوش می‌رسد که از این کاگردان خواسته شده تا فصل جدید «نون. خ»را آماده کند تا در نوروز ۱۴۰۳ روی آنتن شبکه یک سیما برود.
حالا که خبر رسیده رضا رشیدپور نباشد اما ایرج طهماسب باشد و بعد از اینکه پیمان جبلی اعلام کرد به مسی باج نخواهد داد و به سلبریتی‌ها هم وابسته نیست، اخباری مبنی بر تقاضای جدی صداوسیما از سعید آقاخانی به گوش می‌رسد که از این کاگردان خواسته شده تا فصل جدید «نون. خ»را آماده کند تا در نوروز ۱۴۰۳ روی آنتن شبکه یک سیما برود.
پیش از این قرار بود که «نون.خ» در یکی از پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی ساخته شود، اما فشارها و درخواست‌های صداوسیما عامل اصلی بازدارنده این ماجرا بود؛ که در نهایت سعید آقاخانی را وادار به انعقاد قرارداد با صداوسیما کرد.
خبرآنلاین
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
رضا رشیدپور، نوروز، مسی، صداوسیما، سعید ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
هنر و رسانه
V
آرشیو