رهبر انقلاب خطاب به جوانان: حسینی زندگی کنید و حسینی بمانید

رهبر انقلاب اسلامی در عزاداری هیئت‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور به مناسبت اربعین حسینی تاکید کردند: همانند راهپیمایی اربعین راه معنویت و حاکمیت توحید را طی کنید.
رهبر انقلاب خطاب به جوانان: حسینی زندگی کنید و حسینی بمانید
1402/06/15 - 16:56
تاریخ و ساعت خبر:
173382
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، همزمان با اربعین حسینی مراسم عزاداری با حضور جمع زیادی از هیات های دانشجویی صبح امروز در حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد. در این مراسم در رثای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان مرثیه سرایی و زیارت اربعین نیز قرائت شد.
در این مراسم همچنین حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها در سخنانی به تبیین رمز ماندگاری حادثه کربلا و وظیفه اربعینی رهروان آن حضرت در عصرحاضر،به ایراد سخن پرداخت.
در پایان این مراسم نماز جماعت ظهر و عصر به امامت رهبر انقلاب برگزار شد.
حضرت آیت الله خامنه ای در سخنان کوتاهی درمیان دو نماز، هریک از مجالس عزاداری و توسل به امام حسین (ع) را زمینه اتصال و ارتباط با نورلایزال معنویت و مشعل فروزان حسینی، و راهگشا خواندند و تاکید کردند: مهمترین موضوع، حفظ این اتصال و ارتباط با صراط مستقیم است که لازمه آن اراده و استقامت است.
ایشان خاطر نشان کردند: اگر استقامت کردید، قله را فتح خواهید کرد و به قله حاکمیت دین خدا و حاکمیت حق و عدل خواهید رسید.
رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه جوانان مایه امید هستند، به حضور پرشکوه مردم بویژه جوانان در راهپیمایی اربعین از نجف تا کربلا و همچنین در دیگر شهرهای کشور اشاره کردند و خطاب به جوانان گفتند: همانگونه که در مسیر راهپیمایی اربعین با استحکام حرکت کردید، در راه حاکمیت توحید نیز مستحکم و همراه با اراده باشید و همیشه حسینی زندگی کنید و حسینی بمانید.
خبرآنلاین
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اربعین حسینی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو