زن زندگی آزادی به سبک رسانه های ضدانقلاب / متجاوزانی که شعار حمایت از زنان می‌دهند

اخراج «سیما ثابت» مجری شبکه ضدانقلاب ایران اینترنشنال جنجال بسیاری در اردوگاه معاندین بر پا کرده است. وی که بیانیه‌ای در خصوص خروج از این شبکه معاند منتشر کرده است در ابتدا در لفافه مطرح کرد که برای حفظ کرامت خود از این شبکه مجبور شده خارج شود.
زن زندگی آزادی به سبک رسانه های ضدانقلاب / متجاوزانی که شعار حمایت از زنان می‌دهند
1402/06/18 - 12:16
تاریخ و ساعت خبر:
173510
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - امیر حمزه نژاد: اخراج «سیما ثابت» مجری شبکه ضدانقلاب ایران اینترنشنال جنجال بسیاری در اردوگاه معاندین بر پا کرده است. وی که بیانیه‌ای در خصوص خروج از این شبکه معاند منتشر کرده است در ابتدا در لفافه مطرح کرد که برای حفظ کرامت خود از این شبکه مجبور شده خارج شود.
در ادامه اما متنی از چت وی منتشر شد که نشان می داد موضوع اصلی خروج او از این شبکه معاند بحث تجاوز بوده است. وی در این متن نوشته است: «تا زن ستیزان و آزارگرهای کثیفی مثل فرداد فرحزاد هستند ما خبرنگاران زن به این راحتی نمی توانیم کار کنیم. »
فرداد فرحزاد مجری شبکه بی بی سی فارسی بوده است که به شبکه ایران اینترنشنال اضافه شده است.
وی وعده داده که در زمان خود درباره این دست آزارگری ها صحبت کند. اما سیما ثابت اولین مجری شبکه های تلویزیونی معاند نیست که به سبب آزار جنسی مجبور به ترک محل کار خود شده است. تقریبا در تمامی شبکه های تلویزیونی معاند از جمله من و تو و بی بی سی فارسی و صدای آمریکا و ... این تجاوزات جنسی بیداد می کند.
در همین راستا، ماجرای پونه قدوسی که موضوع تجاوز به وی از جمله پرونده های جنجالی این دست آزارگری های جنسی در شبکه های معاند بوده است، یکی از موارد حساس بوده که ضدانقلاب سعی کرد آنرا سانسور و در نطفه خفه کند. بی بی سی فارسی در این حوزه با رسوایی جنسی مهمی روبرو شد. این شبکه مجبور شد که رئیس خود را تغییر دهد و در یک شواف رسانه ای یک زن به عنوان رئیس بخش فارسی بی بی سی مشغول به کار شد.
این دست افشاگری ها در خصوص ماجرای تجاوز به مجریان زن در شبکه های معاند در حالی رخ داده است که معاندین در سالگرد اغتشاشات سال گذشته با شعار زن زندگی آزادی سعی داشتند با همین بهانه برخی را فریب داده و دوباره ناآرامی هایی درکشور بوجود بیاورند اما جالب است که خود رسوا شدند و به خوبی حقیقت حمایت آنان از حقوق زنان آشکار شد.
نکته اساسی اینجاست که یک دعوای بزرگی که رسانه های ضدانقلاب سعی دارند آنرا پنهان کنند بعد از این ماجرا در ارودگاه معاندین شکل گرفته است که پای شبکه های مختلف از جمله بی بی سی فارسی و من و تو را نیز درگیر کرده است و وقتی بیانیه پرطمطراق و پر ادعا سیما ثابت منتشر شد که برنامه وی پربیننده بوده است؛ بسیاری مطرح کردند که این برنامه نه تنها حاوی دروغ های بسیاری بوده است بلکه بیننده هم نداشته و از سوی دیگر نه تنها وطن پرستانه نبوده بلکه بیشتر مهمانان و کارشناسان آن تجزیه طلب بوده اند.
در این راستا باید گفت که یک رقابت شدیدی میان رسانه های ضدانقلاب در دورغ گویی وجود داشته که حالا از سوی همین افراد نیز مورد اعتراض واقع شده است. ثابت در این باره مطرح می کند که از نظر امنیتی بسیاری از اساتید معتقدند که با توجه به شرایط منطقه بهترین گزینه برای ایران، نظام جمهوری اسلامی است.
با این اوصاف در ضدانقلاب شاهد یک بلبشوی رسانه ای هستیم که نشان می دهد هم از لحاظ موضوع شعار حمایت از زنان و هم از لحاظ موضوعات سیاسی این رسانه ها تماما دروغ پرداز بوده اند.
اخیرا با افشاگری موضوع آزارگری جنسی سیما ثابت در ایران اینترنشنال پرونده های دیگر تجاوزات جنسی در این شبکه ها باز شده است و موارد تجاوز به افرادی چون پونه قدوسی، نفیسه کوهنورد، فرناز قاضی زاده، زهرا امیر ابراهیمی، نگین شیرآقایی و ... دوباره مطرح شده است. برخی مطرح می کنند این موارد از جمله پرونده های باز و افشا شده تجاوزات جنسی در شبکه های معاند است و پرونده های بسته و پنهانی زیادی در این شبکه ها وجود دارد که هرگز افشا نشده و در درون این شبکه ها با قدرت مدیران خفه شده است.
با این حال هر چه پیش می رویم ماهیت شعارهای حمایتی از زنان توسط رسانه های ضدانقلاب به طور عملی آشکار می شود و به خوبی دیده می شود که این شعارها تا کجا دروغ و ریاکاری سیاسی است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زن ، زندگی ، آزادی، رسانه های ضد انقلاب، حمایت از زنان ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو