فرشباف ماهر صالح آبادی عنوان کرد:

کار فرش دست بافت و تابلو فرش نباید از رونق بیفتند، بانوان کارآفرین فرش بافی نیازمند حمایت هستند

کارآفرین موفق صالح آبادی با بیان اینکه "کار فرش دست بافت و تابلو فرش نباید از رونق بیفتند" گفت: بانوان کارآفرین حوزه فرش بافی نیازمند حمایت هستند تا بتوانند کار های خود را گسترش دهند.
کار فرش دست بافت و تابلو فرش نباید از رونق بیفتند، بانوان کارآفرین فرش بافی نیازمند حمایت هستند
1402/06/29 - 10:16
تاریخ و ساعت خبر:
173881
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش خبرنگار خبرگزاری زنان ایران در شهرستان بهار، طاهره نامداری فرشباف و مربی ماهر، یکی از کارآفرینان موفق از توابع استان همدان شهرستان بهار و بخش صالح آباد است که ۱۳ سال به کار در حوزه فرش و آموزش فرشبافی می‌پردازد و از سال ۱۳۸۹ آموزش فرشبافی را زیر نظر خانم واحدی استاد فرشباف آغاز کرده و از سال۱۳۹۶ هم مستقل آغاز به کار کرده است ‌.

این بانوی موفق در گفتگو با خبرنگار ما علاقه مندی خود را در حوزه فرش بافی از همان کودکی عنوان کرد و گفت: انگیزه بنده این است که کار فرش دست بافت و تابلو فرش نباید از رونق بیفتد و بنده هم اکنون علاوه بر فرش بافی به بانوان و جوانان علاقه مندبه حوزه فرشبافی جهت درآمد زایی و پرورش استعداد آموزش میدهم.
وی افزود در کنار این ها تابلو فرش هایی مشتریان به بنده سفارش می‌دهند و بنده هم صفر تا صد کار را برای آنها انجام میدهم.
نامداری از آموزش ۴۵۰ نفر هنرجو خبر داد و گفت: بنده از سال ۱۳۸۹ تاکنون ۴۵۰ نفر هنرجو را آموزش دادم و هم اکنون چندین نفر نیز اشتغال به کار هستند.

وی در پاسخ به سوال اینکه "عوامل موفقیت شما چه چیزی بوده است؟ عنوان کرد: عشق و علاقه ای که به کارو شغلم دارم و در راس با توکل بر خدای متعال توانستم زمینه شغلم را پرورش دهم و با توجه به اینکه هر روز به غیراز روز جمعه شاگردان برای اموزش می آیند.و بعد از اتمام دوره سفارش فرش برای بافت در منزل قبول میکنند.
نامداری عنوان کرد: بعد از اتمام کار خوشحالی و ذوقی که شاگردانم دارند انگیزه کار بنده بیشتر می‌شود و خدارا شاکر می شوم چند نفر هم در این کار مشغول می‌شوند گفتنی است دو مربی هم برای آموزش صفرتا صد میل بافتنی و آموزش عروسک بافی با قلاب آوردم که هنرجویان بیشتر در زمینه هنر استعداد خود را پرورش دهند و درآمد زایی کنند.
وی از حس و حال هنرجویان خود میگوید: هنرجویانم بسیار خوشحال هستند و از کار خود احساس رضایت مندی میکنند و خداراشکر بسیار مشتاق هستند که این هنر زیبا را آموزش دیدند و خودشان میتوانند یک بافنده ماهر باشند
این کارآفرین موفق صالح آبادی ضمن تقدیر و تشکر از شهرداری و شورای شهر صالح آباد که مکانی را در اختیار این بانوی کارافرین قرار دادند به درخواستی که از مسؤلین داشت اشاره کرد و خاطرنشان کرد: از مسئولین بزرگوار درخواست دارم که با حمایت ویژه از لحاظ وام و هزینه ما را حمایت کنند تا نیروی بیشتری جذب کنیم و کار خود را گسترش دهیم.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فرش، فرش باف، بانوی موفق
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
کارآفرینی و تولید ملی
V
آرشیو