به مناسبت هفته دفاع مقدس‌؛

جشنواره فرهنگی ورزشی بازی‌های بومی و محلی در گلستان برگزار شد+ فیلم و تصاویر

سرپرست معاونت تربیت بدنی سپاه نینوا گلستان از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی بازی‌های بومی و محلی ویژه خواهران نواحی مقاومت در سطح استان خبر داد و گفت: در این جشنواره خواهران در چهار رشته ورزشی دارت، طناب‌کشی، آمادگی جسمانی و پینگ‌پنگ با یکدیگر به رقابت پرداختند.
جشنواره فرهنگی ورزشی بازی‌های بومی و محلی در گلستان برگزار شد+ فیلم و تصاویر
1402/06/30 - 10:45
تاریخ و ساعت خبر:
173994
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، رسول نودهی صبح امروز در حاشیه جشنواره فرهنگی ورزشی بازی‌های بومی و محلی که در سالن بیارجمندی سپاه نینوا گلستان برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار زنان نیوز اظهار کرد: نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی بازی‌های بومی و محلی با حضور خواهران نواحی مقاومت در چهار رشته ورزشی دارت، طناب‌کشی، آمادگی جسمانی و پینگ‌پنگ برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه دختران نوجوان ما در عرصه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی نقش‌آفرین هستند، تصریح کرد: دختران ایرانی همواره ثابت کردند که می‌توانند در عرصه‌های ملی به قله‌های افتخار دست پیدا کنند و پرچم ایران را در دنیا به اهتزاز درآورند.
سرپرست معاونت تربیت بدنی سپاه نینوا گلستان هدف از برگزاری این جشنواره را تحرک و ایجاد نشاط اجتماعی و رقابت سالم در جامعه برشمرد و ابراز کرد: دختران ایران زمین با رعایت عفاف و حجاب و اصول ارزش‌های اسلامی امروز شایستگی خود را در عرصه‌های ملی و جهانی به دنیا نشان دادند.
نودهی خاطرنشان کرد: قهرمانانی که در این دوره از رقابت‌ها برگزیده می‌شوند به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
وی افزود: در رشته ورزشی دارت تعداد 2 نفر، آمادگی جسمانی تعداد چهار نفر، طناب‌کشی 2 نفر و رشته ورزشی پینگ‌پنگ 2 نفر به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
نودهی استقبال ورزشکاران خواهر نواحی مقاومت را در این جشنواره پرشور خواند و در گفت‌وگو با خبرنگار زنان نیوز ابراز کرد: تعداد 108 نفر از خواهران نواحی مقاومت 14 شهرستان در جشنواره فرهنگی ورزشی بازی‌های بومی و محلی استان گلستان شرکت کردند.


خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جشنواره فرهنگی ورزشی،بازی‌های بومی و محلی، استان گلستان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
V
آرشیو