حمایت جامعه روانشناسی و مشاوره کشور از سخنرانی رئیسی در سازمان ملل؛

طرح «جنبش تعهد کشورها به حمایت از خانواده‌ طبیعی» در سازمان ملل ابتکاری مهم بود

جمعی از استادان حوزه روانشناسی و مشاوره با قدردانی از سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل اعلام کردند: در شرایطی که بحران خانواده در کشورهای غربی بیداد می کند و مسائل مرتبط با انسانها و ارزش های اجتماعی با چالش های جدی مواجه است، «جنبش تعهد کشورها به حمایت از خانواده‌ طبیعی» ابتکاری مهم بود.
طرح «جنبش تعهد کشورها به حمایت از خانواده‌ طبیعی» در سازمان ملل ابتکاری مهم بود
1402/07/04 - 20:30
تاریخ و ساعت خبر:
174248
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - ۱۶۴ نفر از اعضای جامعه روانشناسی و مشاوره کشور در نامه‌ای که روز سه شنبه منتشر شد، از سخنرانی آیت الله رئیسی رئیس جمهور در سازمان ملل با موضوع خانواده حمایت و قدردانی کردند.
در این نامه خطاب به رئیس جمهور آمده است:بیان رسا و شجاعانه جنابعالی در مسائل اصلی فرهنگی - اجتماعی - سیاسی در سطح بین المللی همچون خانواده که غالباً در تکاپوی بحث‌های سیاسی تحت الشعاع قرار می‌گیرد، به شدت امیدبخش و اطمینان آفرین بود و پیشنهاد «جنبش تعهد کشورها به حمایت از خانواده‌ طبیعی» ابتکاری مهم بود که مورد توجه بسیاری از کشورها و جمعیت‌ها و گروههای حامی خانواده قرار گرفت.
این نامه می افزاید: در حالی که غرب، تحت تأثیر آموزه‌های «لیبرالیسم»، در مسائل مرتبط با انسانها، از اقتصاد، فرهنگ و ارزش‌های اجتماعی با چالش‌های جدّی مواجه است و «بحران خانواده» در کشورهای غربی بیداد می‌کند، سخن گفتن از ضرورت «حفظ خانوادە طبیعی متشکل از زن و مرد» قابل تقدیر است.
اعضای جامعه روانشناسی و مشاوره کشور تاکید کردند: عدم تمایل به ازدواج متعهدانه و رسمی، تولد فرزندان نامشروع حاصل روابط خارج از ازدواج، سقط جنین، سرگردانی هویتی و برچسب‌سازی‌های مکرّر جنسی و جنسیتی، دوری از اخلاق و معنویت و دین، پدیدە مادری کردن دختران نوجوان بدون حضور پدر فرزند، شیوع هرزه‌نگاری مجازی، روابط آزاد بین افراد همجنس به اسم ازدواج، تمایل به حیوان‌پروری به جای فرزندپروری، اَشکال عجیب و غریب ارضای میل جنسی از نمونه چالش‌های غرب امروز است که البته متاسفانه این مشکلات در فرهنگ‌ها، خرده فرهنگ‌ها و افراد متأثر از فرهنگ غربی و مبانی لیبرالیستی و اومانیستی در نقاط مختلف دنیا نیز کم و بیش قابل ملاحظه است و مقابله با آن عزمی بین المللی طلبیده و نیازمند ایجاد جنبش و اتحادی است که در مقابل جریان‌های انحرافی در دنیا ایستادگی کند.
جامعه روانشناسی و مشاوره کشور سخنرانی رییس جمهور در حوزه خانواده را مدبرانه توصیف کرد و با قدردانی از آیت الله رئیسی آمادگی خود را برای هرگونه پشتیبانی علمی از این جنبش اعلام کرد.
ایرنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سازمان ملل متحد، سید ابراهیم رییسی، لیبرالیسم،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو