برگزاری اولین جلسه ستاد تخصصی (فرهنگی)کنگره ۸۰۰۰ شهید استان گیلان

اولین جلسه ستاد تخصصی دومین کنگره ۸۰۰۰شهید استان گیلان با حضور بانوان( مسئولین جامعه زنان،نمایندگان کنگره و نماینده سازمان جهاددانشگاهی و بسیج رسانه و سایر بانوان حاضر در جلسه) در سپاه قدس برگزار شد.
برگزاری اولین جلسه ستاد تخصصی (فرهنگی)کنگره ۸۰۰۰ شهید استان گیلان
1402/07/06 - 08:13
تاریخ و ساعت خبر:
174306
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گیلان : طاهره عاشوریان مسئول جامعه زنان استان در اغاز جلسه ضمن تبریک آغاز ولایت امام زمان(عج)و گرامیداشت هفته دفاع مقدس به لزوم سرعت بخشی به برنامه ها در راستای کنگره اشاره کردند و اذعان داشتند که دیدار با خانواده های شهدا،یادواره های شهدا و برنامه های ابتکاری باید بیش از پیش مورد توجه واقع شود.
علی نژاد مسئول اسبق جامعه زنان و رزمنده دفاع مقدس ضمن اشاره به برکات بی شمار توفیق خادمی برای شهدا و اشاره به برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس، به دستورالعمل کنگره و نحوه ی تقسیم وظایف بین اعضا پرداخته و اظهار کرد که بازنویسی و تکمیل کتاب شهدای زن استان اهمیت ویژه ای دارد.
درپایان ضمن ارائه پیشنهادات در راستای برنامه های کنگره مقرر گردید که از نخبگان،پیشکسوتان،افراد متفکر و سایر مسئولین برای جلسات آتی دعوت بعمل آید.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اولین جلسه ستاد تخصصی ،کنگره ۸۰۰۰ شهید استان گیلان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو