عرضه پیکسل واچ ۲ به زودی/ گوشی جدید گوگل چه ویژگی‌هایی دارد؟

گوگل به زودی ساعت هوشمند جدید خود را عرضه خواهد کرد.
عرضه پیکسل واچ ۲ به زودی/ گوشی جدید گوگل چه ویژگی‌هایی دارد؟
1402/07/09 - 10:45
تاریخ و ساعت خبر:
174439
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - شرکت گوگل، ساعت هوشمند Google Pixel Watch 2 را در تاریخ ۴ اکتیر به همراه سری Pixel 8 و Pixel Buds Pro عرضه خواهد کرد.
گوگل هنوز محدوده قیمتی این ساعت هوشمند را اعلام نکرده است. با این حال، گزارش‌های مختلف به مشخصات پیکسل واچ ۲ اشاره کرده اند.

گزارشی از 91Mobiles برخی از اطلاعات انحصاری افشا شده توسط Kamila Wojciechowska را به اشتراک گذاشته است.
گفته می‌شود این ساعت به یک سنسور ضربان قلب چند مسیره Fitbit مجهز شده است که از رصد ضربان قلب حتی در هنگام ورزش شدید پشتیبانی می‌کند.
انتظار می‌رود Pixel Watch 2 به چندین ویژگی سلامت مبتنی بر سیستم مدیریت استرس Fitbit مجهز شود. سیستم ردیابی پاسخ بدن به ساعت هوشمند کمک می‌کند تا سطح استرس کاربر را کنترل کند. علاوه بر این، استرس و خستگی با استفاده از ورودی‌های cEDA (فعالیت الکتریکی دانه‌های میکروسکوپی عرق) نیز شناسایی می‌شوند.
همچنین گزارش شده است که این گوشی دارای چندین ویژگی مرتبط با تناسب اندام و امنیت و یادآور‌های خودکار برای برنامه تمرینی بر اساس تشخیص فعالیت کاربر است. Pixel Watch 2 این اجازه را به کاربران می‌دهد تا قبل از به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی مانند مکان یا مخاطبین، یک تایمر را برنامه ریزی کرده و سپس درخواست خود را ارسال کنند.
یکی دیگر از ویژگی‌های Pixel Watch 2، اشتراک‌گذاری اضطراری است که به کاربران کمک می‌کند مکان فعلی خود را به صورت فوری با مخاطبین به اشتراک بگذارند و همچنین می‌تواند به اشتراک‌گذاری اطلاعات پزشکی، در صورت لزوم، در شرایط اضطراری کمک کند.
علاوه بر این، انتظار می‌رود این ساعت هوشمند با نمایشگر همیشه روشن تا ۲۴ ساعت عمر باتری داشته باشد. گوشی هوشمند گوگل از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد تنها در ۷۵ دقیقه از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ شوند.
باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
گوگل پیکسل ، ساعت هوشمند اطلاعات
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سبک زندگی
V
آرشیو