یادداشت/

طوفان الاقصی عمق سرزمین های اشغالی را در نوردید

احمد شعبانی راد گفت: طوفان الاقصی نخستین عملیات زمینی جبهه مقاومت در عمق خاک رژیم جعلی اسرائیل است که در عین حال به لحاظ شمار کشته و زخمی ها نیز بی نظیر است.
طوفان الاقصی عمق سرزمین های اشغالی را در نوردید
1402/07/17 - 10:37
تاریخ و ساعت خبر:
174794
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش خبرگزاری زنان ایران در همدان، احمد شعبانی راد پژوهشگر حکمرانی و فلسفه هنر در یادداشتی نوشت: منابع خبری صهیونیستی با اذعان به هلاکت بیش از ۲۰۰ نظامی اسرائیلی به دست نیروهای مقاومت فلسطین، از زخمی شدن بیش از هزار صهیونیست در عملیات طوفان الاقصی خبر دادند و افزودند: ۵۰ افسر و سرباز ارتش به اسارت فلسطینیان درآمده اند.
طوفان الاقصی نخستین عملیات زمینی جبهه مقاومت در عمق خاک رژیم جعلی اسرائیل است که در عین حال به لحاظ شمار کشته و زخمی ها نیز بی نظیر است.
حدود هشت سال پیش که رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند"اسرائل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید" برخی حامیان این رژیم غاصب، این جمله ایشان را رجزخوانی جمهوری اسلامی ایران تعبیر کردند اما امروز رژیم صهیونیستی و حامیانش تحقق پیش بینی رهبر انقلاب اسلامی را به نظاره نشته اند و رفته رفته تجربه می کنند.
حضرت آیت الله خامنه ای در شرایطی این پیش بینی را مطرح کردند و خبر از نابودی اسرائل دادند که جوانان فلسطینی تنها با سنگ و قلاب در مقابل تجاوزات و جنایات اسرائیل ایستاده بودند و رژیم صهیونیستی همچنان رویای نیل تا فرات را در سر می پروراند و شاید هیچ تحلیلگری در آن زمان جوانان فلسطینی سنگ به دست را پیروز میدان مقاومت نمی دانست.
پیش از این ها هم بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران نابودی اسرائیل را وعده داده و تاکید کرده بودند اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.
امروز شرایط فلسطین بسیار تغییر کرده است، فلسطین نماد مقاومت شده است. جبهه مقاومت به جبهه ای متحد و منسجم تبدیل شده است. مقاومت با الهام از فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی_که از مرزهای جغرافیایی عبور کرده و مرزهای اعتقادی را فتح کرده است_ در حال تحقق وعده الهی امامین انقلاب اسلامی است و رویای نیل تا فرات را به کابوسی وحشت انگیز برای صهیونیسم بین الملل مبدل کرده است. این همان افول استکبار جهانی و ظهور قدرت جدیدی در عرصه بین المللی است که رهبری آن را جمهوری اسلامی ایران برعهده دارد.
اگر چه این اول کار است و راه مقاومت دشوار و جانکاه، اما وعده الهی تخلف ناپذیر است.
«نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَریبٌ وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنینَ»

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
طوفان الاقصی، سرزمین های اشغالی، فلسطین، اسرائیل غاصب
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو