علل مظلوم نمایی‌های رسانه‌های غربی برای رژیم غاصب/ گزاره‌ مضحکی به نام رژیم صهیونیستی مظلوم!

رژیم صهیونیستی برای لاپوشانی شکست مفتضحانه ای که از شبه نظامیان حماست خورده است دست به کار القاسازی و عملیات رسانه ای شده تا با گزاره هایی چون کودک کشی، تجاوز به زنان و تروریستی بودن حماس اهداف خود را پیش ببرد اما همه این موارد یک چیز را پاک نمی کند، تاریخ سیاه رژیم صهیونیستی همچنان پابرجاست و این روزها نیز با کشته شدن زنان و کودکان غیرنظامیان غزه تداوم دارد و شکست رژیم منحوس از فلسطینیان که این موضوع سرآغازی برای شکست های مهم تر و نهایی است.
علل مظلوم نمایی‌های رسانه‌های غربی برای رژیم غاصب/ گزاره‌ مضحکی به نام رژیم صهیونیستی مظلوم!
1402/07/25 - 09:30
تاریخ و ساعت خبر:
175125
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - امیرحمزه نژاد: عملیات طوفان الاقصی دارای ابعاد مختلفی بوده است. یکی از این ویژگی‌ها، شکست امنیتی اطلاعاتی شدید موساد بوده است. بسیاری از رسانه‌های غربی و ضدانقلاب طرفدار رژیم صهیونیستی مطرح می‌کنند که این عملیات در روز جشن صهیونیست‌ها انجام شده است و شهرک نشینان در حال خوشحالی بوده اند و آنرا غافلگیر کننده توصیف می کنند. این درحالی است که اصل نزاع در جنگ ها بر سر غافلگیری است و مطرح نمی کنند که چرا موساد در این عملیات نتوانسته اطلاعات حاصله را کشف و آنرا خنثی کند.
یعنی برای اینکه این شکست مهم اطلاعاتی امنیتی را کتمان کنند دست به مظلوم نمایی می‌زنند که صهیونیست ها در حال زندگی و خوشحالی بودند که از سوی حماس مورد حمله واقع شده اند. این درحالی است که عدم خنثی سازی چنین عملیات مهمی نقص جدی سیستم موساد و وزارت اطلاعات این رژیم غاصب را نشان می دهد.
دومین مظلوم نمایی که رسانه های غربی و ضدانقلاب برای صهیونیست‌ها انجام می‌دهند اینگونه القا کند که رزمندگان جبهه مقاومت زنان و کودکان را هدف قرار داده‌اند. راهبرد صهیونیست‌ها بر این مبنا استوار شده‌ است که با فضاسازی‌های رسانه‌ای و به‌نمایش درآوردن چهره‌ای «مظلوم» از خود، دولت‌های غربی را به کمک هرچه بیشتر علیه جبهه مقاومت وا می‌دارند. در این گزاره رسانه‌ای از حماس به عنوان تروریست و داعشی دیگر یاد می کنند تا به سال‌ها جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین که تاریخ بیش از 70 سال است وجهه مظلومانه دهند.
این درحالی است که اولا این صهیونیست‌ها هستند که در هفتاد و پنج سال گذشته در قانا، خان یونس، طنطوره، دیر یاسین، صبرا و شتیلا، الدوایمه، کفر قاسم، جنگ های متعدد علیه مردم نوار غزه و ... جنایات شنیع متعددی انجام داده اند و آنان را به خاک و خون کشیده اند. از کشته کودکان حتی بیرون کشیدن جنین از داخل شکم مادر گرفته تا سر بریدن کودکان بی گناه و تجاوز به زنان این قصه سر دراز دارد. اینکه از دستگیری زنان صهیونیست تصاویری منتشر شده به این دلیل است که آنان نیز در سربازخانه‌ها و پادگان های صهیونیستی به عنوان سرباز به کار گرفته می شوند. حتما این روزها شنیده اید که در شهرک های صهیونیستی چیزی به نام شهروند نداریم و همه آنان نظامی هستند. همین زنان اغلب در کشتار و زندانی کردن صهیونیست‌ها نقش داشته اند. اخیرا خبری در رسانه های غربی قبل از حمله عملیات طوفان الاقصی منتشر شد که در آن خبر داده بودند که پنج زن زندان بان صهیونیست با یکی از زندانیان رابطه جنسی برقرار کرده بودند.
در رژیم صهیونیستی زنان ومردان به سربازی فرستاده می شوند و تا زمان پیری هر سال نیروهای ذخیره شان باید 45 روز به خدمت بروند. در اراضی اشغالی هم سالانه نزدیک به 60هزار مرد و 60هزار زن وارد ارتش رژیم صهیونیستی می شوند. به طور معمول و به ترتیب 3 و 2 سال خدمت می کنند و تا 40 سالگی سالانه برنامه های آموزش نظامی دارند و در زمان خاص خود باید وارد ارتش برای جنگ شوند. بنابراین در این رژیم غیرنظامی وجود ندارد و اگر زن‌ها در این عملیات ها دستگیر و حتی کشته می شوند باید گفت که آنان را نباید در حوزه غیرنظامی جای داد و مشکلی نیز در این حوزه باشد باید به صهیونیست ها خرده گرفت که چرا زنان را وارد ارتش می کنند نه حماسی که باید برای مقابله با نظامیان صهیونیست جنیست را در نظر نگیرد.
از سوی دیگر کشتار زنان و کودکان فلسطینی بویژه در نوار غزه سال هاست که در جنگ های متعددی حادث شده است. در همین چند روزه نیز کودکان بسیاری از زیر آوار بیرون آورده شدند که حاصل بمباران جنگنده های صهیونیستی است که از آبشخور غرب و اروپا تغذیه می شوند.
همچنین باید گفت که این صهیونیست ها هستند که به کشور و وطن فلسطینیان حمله کرده اند و اگر هم سالها در این سرزمین های اشغالی بمانند بازهم اشغالگر محسوب می شوند. بر همین اساس حملات حماس به عنوان دفاع مشروع شناخته می شود. دفاعی که بیشتر حالت دفاع از مردم غزه داشت و حالا با تهاجم وعملیات های ابتکاری آزین شده و این یک گام پیشرونده است. باید در این حوزه خاطر نشان کرد که دستان صهیونیست ها در طول تاریخ 75 ساله اشغال فلسطین آغشته به خون بسیاری از فلسطینیان است که کودکان بی گناه و زنان از جمله این موارد هستند.
جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای، ادعاهای رسانه‌های غربی مبنی بر حمله رزمندگان مقاومت به کودکان و غیرنظامیان صهیونیست را تکذیب کرد و آن را روایتی ساخته دست رسانه‌های صهیونیستی- غربی دانست. از سوی دیگر خبرنگاران صهیونیست هم پس ‌از بازدید از سرزمین‌های اشغالی، مجاور نوار غزه اعلام کردند هیچ دلیلی مبنی ‌بر اینکه «حماس کودکان را سر بریده است» ندیده‌اند. در مقابل اما آمارهای رسمی نشان می‌دهد طی چند روز اخیر و در جریان حملات وحشیانه رژیم ‌صهیونیستی به ساکنان نوار غزه، بیش ‌از ۳۰۰کودک و ۲۰۰زن به شهادت رسیده‌اند؛ آماری که از واقعیت ماجرا پرده برمی‌دارد.
بنابراین رژیم صهیونیستی برای لاپوشانی شکست مفتضحانه ای که از شبه نظامیان حماست خورده است دست به کار القاسازی و عملیات رسانه ای شده تا با گزاره هایی چون کودک کشی، تجاوز به زنان و تروریستی بودن حماس اهداف خود را پیش ببرد اما همه این موارد یک چیز را پاک نمی کند، تاریخ سیاه رژیم صهیونیستی همچنان پابرجاست و این روزها نیز با کشته شدن زنان و کودکان غیرنظامیان غزه تداوم دارد و شکست رژیم منحوس از فلسطینیان که این موضوع سرآغازی برای شکست های مهم تر و نهایی است. ان شاءالله
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اسرائیل، رژیم صهیونیستی، جنایت جنگی اسرائیل، مظلوم نمایی، شهادت کودکان و زنان فلسطینی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
بین الملل
V
آرشیو