مدرس دانشگاه در گفتگو با «زنان نیوز»:

70 درصد شهدای غزه را زنان و کودکان تشکیل می دهند

سهیلا منتظری گفت: طبق آخرین آمارها 70 درصد شهدای غزه را زنان و کودکان تشکیل می دهند، گروهی که باید از جنگ و خونریزی دور باشند.
70 درصد شهدای غزه را زنان و کودکان تشکیل می دهند
1402/07/29 - 14:55
تاریخ و ساعت خبر:
175270
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش گروه استانی «زنان نیوز» از البرز؛ سهیلا منتظری، مدرس دانشگاه در گفتگو با «زنان نیوز» گفت: طبق آخرین آمارها 70 درصد شهدای غزه را زنان و کودکان تشکیل می دهند، گروهی که باید از جنگ و خونریزی دور باشند.

وی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی حتی به زنان و کودکان رحم نمی‌کند و پناهگاه آنها را که بیمارستان بوده بمباران می کند.

منتظری افزود: چند روز است که چشم‌هایمان در غم سنگین غزه می گرید و خشم وجودمان را فراگرفته اما اسرائیل بداند که به فرموه قرآن کریم ظالم از بین می رود.

این مدرس دانشگاه تصریح کرد: 70 سال است که مردم مظلوم فلسطین زیر شکنجه رژیم غاصب صهیونیستی است و دل‌شان از این همه خون ریزی به رحم نیامده است اما ما به وعده الهی امیدواریم و تا آن روز صبر می کنیم.

وی گفت: زنان و کودکان غزه روزهای سختی را در فراغ عزیزان و شرایط کمبود غذایی و دارویی سپری می کنند اما بدانند جامعه مسلمانان سراسر دنیا پشتیبان آنها هستند و اگر محدودیت‌ها نبود، قطعا در کنار آنها حاضر می شدیم.

منتظری ادامه داد: خوی وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی هر روز اسرائیل را به نابودی نزدیک تر می کند و تمامی جامعه مسلمانان برای این روز لحظه شماری می کنند.

این مدرس دانشگاه افزود: در دامن زنان فلسطینی فرزندان مقاوم و صبور تربیت شده و کودکان فلسطینی این روزها را فراموش نمی‌کنند و تا آخرین قطره خون‌شان از وطن خود حمایت می‌کنند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: اسرائیل بداند که با این اقدامات غیرانسانی هر روز به نابودی نزدیک تر می شود و همانطور که خرمشهر را خدا آزاد کرد، فلسطین را نیز خدا آزاد خواهد کرد.

انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زنان، کودکان، شهادت، غزه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو