ضرورت موضع یکپارچه ملت های مسلمان برای حمایت از فلسطین و مردم مظلوم غزه

موضع یکپارچه و انقلابی ملت های مسلمان و آزاده جهان برای حمایت از فلسطین و مردم مظلوم غزه ضروری است.
ضرورت موضع یکپارچه ملت های مسلمان برای حمایت از فلسطین و مردم مظلوم غزه
1402/08/03 - 08:13
تاریخ و ساعت خبر:
175336
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش خبرگزاری زنان ایران از سمنان، بسیج جامعه زنان استان سمنان در محکومیت جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به بیمارستان المعمدانی غزه بیانیه ای صادر کرد.
در این بیانیه آمده است؛ رژیم سفاک و اهریمن خویِ صهیونیستی، باری دیگر کُنْه دنائت و دد منشی خود را بر دیدگان جهانیان عرضه داشت. آنچه بر غزه گذشته و می‌گذرد، دیگر تنها در قیود مکاتب و مذاهب نمی‌گنجد. المی است بر هر دل وارسته و متعلق است به هر وجدان متنبه.
آورده عمر نحس ۷۵ساله این رژیم آپارتاید، چیزی جز انسان ستیزی، کشتار فاجعه بار غیر نظامیان، زنان، کودکان و بیماران نبوده.

بمباران بزدلانه بیمارستان المعمدانی که منجر به شهادت صد ها مجروح، بیمار و کادر درمان مظلوم نوار غزه شده، اولین جنایت جنگی این رژیم رذیل نیست. بانیان این جنایت همان خالقان کشتار صبرا و شتیلا، دوایمه، حولا و قُبیه هستند که در یکی از آخرین جنایات خود، حتی مسیر های دسترسی به آب، غذا، برق و کمک های بشردوستانه را بر مردم مظلوم بسته اند که این امر، خود نشان از زوال، عجز و درماندگی آنها در برابر مقاومت مظلومان دارد.

ما بانوان بسیجی ضمن ابراز همدردی با ملت شریف فلسطین و خانواده‌های شهدای غزه و مقاومت فلسطین و لبنان، آمادگی خود را برای هرگونه اقدام در برابر این ستم و جنایتِ ننگین اعلام می‌داریم و امت اسلامی و دولت‌ها و ملت‌های مسلمان و آزاده‌ی جهان و علما و دانشگاهیان و نخبگان کشورهای اسلامی و همه ادیان و مذاهب و جهان را به اتخاذ موضعی انسانی و انقلابی و یک‌پارچه برای حمایت از فلسطین و مردم شجاع و مظلوم غزه و پایان دادن به غصب سرزمین اسلامی فلسطین فرا می‌خوانیم و به مجامع بین‌المللی هشدار می‌دهیم تا به قتل عام کودکان و زنان و بیماران و بی‌گناهان پایان دهند و به غاصبان سرزمین‌های اسلامی و پشتیبانان آنان هشدار می‌دهیم که چنانچه از ستم و جنایت خود دست نشویند در طوفان الهی و خشم محور مقاومت و امت اسلامی نابود خواهند شد و بدانند روزگار سازش و بزن در رو به پایان رسیده و عصر بیداری فرا رسیده است!

@Meraatnews

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بسیج جامعه زنان، حمایت از فلسطین، مردم غزه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
بین الملل
V
آرشیو