قرآن داروی بی حسی کودکان زخمی غزه/ نسل کشی صهیونیست‌ها با بمباران و تحریم

بمباران های مکرر تنها مشکل مردم بی گناه غزه نیست. رژیم صهیونیستی دراین راستا سعی کرده زیربناهای بهداشتی، غذایی، خدماتی و ... غزه را از بین ببرد تا هر چه بیشتر زندگی را در این نوار خونین مختل کند. این روزها در غزه حتی کفن نیز با سختی پیدا می شود. اخیرا مطرح شده که اگر هم با رایزنی های مصر راهی برای کمک رسانی به مردم غزه باز شود بازهم مشکلات عمده ای گریبانگیر آنان است و میزان کمک هایی که به این مردم می شود اصلا جوابگوی فاجعه ای که درغزه بوجود آمده، نیست.
قرآن داروی بی حسی کودکان زخمی غزه/ نسل کشی صهیونیست‌ها با بمباران و تحریم
1402/08/03 - 12:07
تاریخ و ساعت خبر:
175471
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - امیر حمزه نژاد : رژیم صهیونیستی درحالی منطقه 2 میلیونی غزه را هر روز به طور مکرر بمباران می کند که شمار شهدای فلسطینی هرلحظه در حال افزایش است. متاسفانه زنان و کودکان در این حوزه 60 درصد از شهدا را تشکیل می دهند اما غزه با همه این ناملایمتی ها که در آن مجامع حقوق بشری جهان به نفع غرب و آمریکا سکوت کرده‌اند همچنان ایستاده است اما ملل مختلف در این حوزه وظیفه دارند که با فشار بر روی اسرائیل و آمریکا و بانیان این جنگ خونین از کشتار مردم مظلوم فلسطین جلوگیری کنند.
اما بمباران های مکرر تنها مشکل مردم بی گناه غزه نیست. رژیم صهیونیستی دراین راستا سعی کرده زیربناهای بهداشتی، غذایی، خدماتی و ... غزه را از بین ببرد تا هر چه بیشتر زندگی را در این نوار خونین مختل کند. این روزها در غزه حتی کفن نیز با سختی پیدا می شود. اخیرا مطرح شده که اگر هم با رایزنی های مصر راهی برای کمک رسانی به مردم غزه باز شود بازهم مشکلات عمده ای گریبانگیر آنان است و میزان کمک هایی که به این مردم می شود اصلا جوابگوی فاجعه ای که درغزه بوجود آمده، نیست.
رژیم صهیونیستی در روزهای اول سعی کرد برق و آب این منطقه را قطع کند. این موضوع از سوی رسانه های ضدانقلاب از جمله شبکه بهایی من و تو به شدت مورد استقبال قرار گرفت. این افراد که همواره برای حیوانات خانگی دلسوزی می کنند تا به این حد خباثت به خرج دادند که از قطع شدن موارد حیاتی زندگی در غزه ابراز خوشحالی و شادمانی می کنند!
این روزها تصاویری از کشتار کودکان فلسطینی که آماده شهادت هستند منتشر می شود که دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد. اخیرا تصاویری از اجساد کودکان غزه منتشر شده که خود نامشان را روی بدن‌ها نوشته اند تا بعد از شهادت شناسایی شوند!
در همین رابطه اخیرا فیلمی منتشر شده که نشان می دهد یک کودک فلسطینی در بمباران بامداد دیروز نوار غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی زخمی شده و پزشکان بدون داروی بیهوشی در حال مداوای او هستند و او برای کاهش درد خود در حال تلاوت قرآن کریم است.
مدیر بیمارستان العوده غزه نیز به الجزیره گفته است « به دلیل نداشتن امکانات اغلب مجبور به انجام قطع عضو بدون بیهوشی هستیم.»
رژیم صهیونیستی حتی از نابود کردن بیمارستان ها نیز ابایی ندارد. در همین راستا بمباران بیمارستان الاهلی یا همان المعمدانی غزه که در آن ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند که برخی ازآنان نیز بازهم کودکان بی گناه بودند، یکی از مواردی است که سر و صدای زیادی به پا کرد تا جایی که عوامل این رژیم به دروغ ادعا کردند که راکت گروه جهاد اسلامی به این بیمارستان اثابت کرده است. این درحالی که کارشناسان نظامی جهان از جمله آمریکایی ها اعلام کرده اند که حجم انفجار صورت گرفته به خوبی نشان می دهد که راکت نمی تواند چنین تخریب و کشتاری را ایجاد کند و برخی از کارشناسان نیز حتی نوع بمبی که البته ساخت آمریکایی بوده در انفجار ایجاد شده را شناسایی کردند.
اطلاعات حاصله نشان می دهد تا این لحظه علاوه بر چندین بیمارستان، اسرائیل بیش از 10 مدرسه، 31 مسجد، 3 کلیسا، 15 محل تجمع شهروندان در بازارها، رستوران ها و نانوایی‌ها را ویران کرده است. این آمار به غیر از ساختمان های مسکونی است که همواره مورد حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.
از سوی دیگر، وزارت بهداشت در غزه تأکید کرد که رسیدن کمک های بهداشتی و درمانی با کمیت بسیار محدود دارای پیامدهای فاجعه بار است.
همچنین سخنگوی وزارت بهداشت غزه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به تمامی بیمارستانهای غزه هشدار داده است گفت: بیم آن می‌رود حمله‌ای بزرگتر از بیمارستان المعمدانی صورت بگیرد.
نوع تخریب‌هایی که صورت گفته نشان می دهد که تمامی اهداف عملیات برای بمباران غزه مناطق مسکونی و غیر نظامی است. عمق فاجعه و تخریب مناطق مسکونی درغزه به حدی است که گفته می شود بسیاری هنوز زیر آوارهای بمباران رژیم صهیونیستی هستند!
همه این موارد نشان می دهد که وضعیت غزه وخیم است و رژیم صهیونیستی که قدرت و جرات حمله زمینی به این منطقه را ندارد اما سعی دارد با تخریب غزه و کشتار مردم بی گناه و غیرنظامیان برای خود نوعی بازدارندگی ایجاد کند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
امیرحمزه نژآد، فلسطین، جنایت جنگی ، غزه ، عملیات الاقصی، کمبوددارو، بیمارستان های غزه، محاصره غزه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو