آزادی حق مشروع فلسطین است/ اجازه نمی‌دهیم فلسطین به فراموشی سپرده شود

نماینده جنبش حماس در ایران با تاکید بر اینکه آزادی حق مشروع ماست، گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود.
آزادی حق مشروع فلسطین است/ اجازه نمی‌دهیم فلسطین به فراموشی سپرده شود
1402/08/05 - 16:45
تاریخ و ساعت خبر:
175564
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، خالد قدومی عصر امروز در همايش تخصصی «بررسی آخرین تحولات غزه و جبهه مقاومت» که در سالن همایش اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: آزادی حق مشروع فلسطین هست و با جدیت آن را دنبال می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد که مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود.
وی درخصوص عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی تصریح کرد: در حقیقت عملیات طوفان الاقصی تداوم دفاع از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین بود مردمی که 75 سال زیر شکنجه رژیم جلاد و کودک‌کش اسرائیل به سر می‌بردند و این عملیات ضربه شصتی برای اسرائیل غاصب بود.
نماینده جنبش حماس در ایران با تاکید بر اینکه مسئله فلسطین نباید به فراموشی سپرده شود، ابراز کرد: بایدن قبل از عملیات طوفان الاقصی حتی نتانیاهو را در کاخ سفید نپذیرفت اینها نشانه ضعف اسرائیل است.
قدومی با تاکید بر اینکه باید تمامی آزادگان جهان از فلسطین دفاع کنند، خاطرنشان کرد: باید کل منطقه و تمامی آزادگان جهان این فرصت به دست آمده را مغتنم بشمارند خساراتی که عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی توسط فلسطینی‌ها اتفاق افتاد باعث خسارات سنگین و جبران ناپذیری بر اسرائیل وارد کرد.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نماینده جنبش حماس در ایران، خالد قدومی، همایش تخصصی بررسی آخرین تحولات غزه و جبهه مقاومت
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو