باید جهان اسلام بیدار شود/ عملیات «طوفان الاقصی» تمام توطئه‌های بایدن را نقش بر آب کرد

نماینده جهاد اسلامی در ایران با تاکید بر اینکه عملیات طوفان الاقصی تمام توطئه‌های آمریکا را نقش بر آب کرد، گفت: باید همه با هم دست در دست هم دهیم تا جهان اسلام را بیدار کنیم.
باید جهان اسلام بیدار شود/ عملیات «طوفان الاقصی» تمام توطئه‌های بایدن را نقش بر آب کرد
1402/08/05 - 17:03
تاریخ و ساعت خبر:
175571
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، ناصر ابوشریف عصر امروز در همايش تخصصی «بررسی آخرین تحولات غزه و جبهه مقاومت» که در سالن همایش اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: باید مسیر درست را به مردم نشان دهیم عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی باعث شد تا توطئه‌های آمریکا نقش برآب شود همه با هم باید جهان اسلام را متحد و بیدار کنیم.
وی تصریح کرد: این نبرد تنها نبرد فلسطین نیست بلکه نبرد همه دنیا است و جهان اسلام باید با تمام قدرت و نیرو وارد میدان شود.
نماینده جهاد اسلامی در ایران ابراز کرد: صهیونیست‌ها در تمام امتحانات مردود شدند در امتحان اخلاق و امتحان انسانیت نمره صفر گرفتند.
ابوشریف خاطرنشان کرد: باید در مقابل رژیم کودک‌کش اسرائیل بایستیم زیرا این رژیم غاصب تمامی جهان اسلام را تهدید می‌کند.
نماینده جهاد اسلامی در ایران افزود: مردم فلسطین نباید ماند گذشته باشند متاسفانه در گذشته پیمان اسلو سبب شد فلسطین به یک نگهبان منافع اسرائیل مبدل شود ما وظیفه داریم پروژه ملی فلسطین را احیا کنیم و با تمام توان از گروه‌های مقاومت فلسطین حمایت کنیم.
وی افزود: متاسفانه در دیدار رئیس جمهور مصر با «مکرون» رئیس جمهور فرانسه مشاهده کرديم چطور رئیس جمهور مصر در مقابل مکرون ضعف نشان داد این رفتار ذلیلانه رئیس جمهور مصر در مقابل مکرون بسیار ناپسند بود باید موضع عرب ها تغییر کند.
نماینده جهاد اسلامی در ایران گفت: متاسفانه برخی از کشورهای عربی طرح عادی سازی با اسرائیل را در پیش گرفتند به عنوان مثال کشور عربستان وارد عادی سازی شده است باید این وضعیت تغییر کند.

خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نماینده جهاد اسلامی،ناصر ابوشریف، بیداری جهان اسلام، طوفان الاقصی، نابودی توطئه آمریکا، همایش تخصصی بررسی آخرین تحولات غزه و جبهه مقاومت ، استان گلستان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو