رشت همدرد با کودکان غزه، چهره ای زیباتر ازهمیشه/فاصله معنای اکانت توییتری اسرائیل به فارسی تا واقعیت!

درست درمکانی که صهیونیست عبارت(رشت زیباتر ازهمیشه) راباتصویر دخترکان بی حجاب منتشر کرد،در همان نقطه، پس از یکسال حقیقت شهر رشت رُخ نمایاند. چرا که جوانان غیور دیار میرزاکوچک از فضای مَسخ شده ی رسانه عبور کردند و در کف میدان در حمایت از فلسطین و قدس شریف حاضر شدند.
رشت همدرد با کودکان غزه، چهره ای زیباتر ازهمیشه/فاصله معنای اکانت توییتری اسرائیل به فارسی تا واقعیت!
1402/08/06 - 18:04
تاریخ و ساعت خبر:
175637
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - زهرا قاسمی : درحالیکه در جریان فتنه شناختی سال گذشته درپی هنجارشکنی وکشف حجاب عده ای از دختران فریب خورده، اکانت توییتری اسرائیل به فارسی باانتشار عکسی ازدختران بی حجاب درشهرداری رشت عبارت(رشت زیباتر ازهمیشه)را به کار بُرد وبراندازان وفریب خوردگان رابه تهییج وا داشت تا بیش ازپیش هنجارشکنی کنند تابلکه باضریب دادن به تصاویر بی حجابان،افکار باطل خود راغالب برجامعه نشان دهند و رشت راپیشتاز درهنجارشکنی معرفی کنند،
اینبار ورق برگشت.
درست درمکانی که صهیونیست عبارت(رشت زیباتر ازهمیشه) راباتصویر دخترکان بی حجاب منتشر کرد،در همان نقطه، پس از یکسال حقیقت شهر رشت رُخ نمایاند. چرا که جوانان غیور دیار میرزاکوچک از فضای مَسخ شده ی رسانه عبور کردند و در کف میدان حاضر شدند. این جوانان انقلابی و مومن صحنه های مظلومیت مردم غزه و جنایات صهیونیست را با پخش ویدئو و نشر تصاویر در مقابل دیدگان مردم،مردمی که این روزها افکارشان تحت بمباران BBCاست ، به نمایش گذاشتند،احساسات و ضمیرناخودآگاه ذهنهای نیمه بیداررا به چالش کشیدند تاحق رااز باطل تمییز دهند.
این شب ها شهرداری رشت محل ابراز همدردی با کودکان مظلوم غزه و نمایاندن چهره ی شیطانی صهاینه است و اشک دیدگان رهگذران با روشن کردن شمع بمعنای ابراز همدردی با مظلومان برای فلسطینیان سرازیر شده و زیبایی انسانیت به تصویر کشیده می شود.
آری گیلان همان استانی است که رهبر انقلاب درباره آن فرمودند: (مردم گیلان،از لحاظ دینداری،اخلاص،جهاد وحضور درصحنه از استانهای برجسته کشور هستند).
✍️زهرا قاسمی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
گیلان ، حمایت از فلسطین ، حمایت از کودکان مظلوم غزه، رشت زیباتر از همیشه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو