در 13 آبان؛

جوانان ایرانی، پرچم اسرائیل و آمریکا را زیر پا لگدمال می‌کنند/ خوی استکباری آمریکا با نسل‌کشی مردم غزه نمایان شد

کارشناس مسائل سیاسی در گرگان با تاکید بر اینکه جوانان ایرانی در روز 13 آبان پرچم آمریکا و اسرائیل را لگدمال می‌کنند، گفت: ما ایرانیان امسال،در زمانی روز ملی مبارزه با استکبار را گرامی می‌داریم که آمریکایی‌ها و کشورهای تحت امرش فرانسه و انگلیس با وتوی خود در سازمان ملل به همراه سگ هارشان در منطقه به کشتار مردم مظلوم غزه می‌پردازند و برای نسل جدید خوی استکباری شان بیشتر نمایان شد.
جوانان ایرانی، پرچم اسرائیل و آمریکا را زیر پا لگدمال می‌کنند/ خوی استکباری آمریکا با نسل‌کشی مردم غزه نمایان شد
1402/08/09 - 11:31
تاریخ و ساعت خبر:
175769
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، عباداله اختری با گرامیداشت هفته استکبارستیزی و بسیج دانش آموزی در یادداشتی نوشت: 13 آبان سه واقعه مهم در سال‌های ١٣۴٣، ١٣۵٧ و ١٣۵٨ اتفاق افتاد که شامل تبعید امام،کشتار جمعی دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی بود که در همه آنها پای ایادی استکبار در میان است.
نسل جدید اگرچه واقعه‌های آن زمان را درک نمی‌کنند اما امروز با نگاه به سیاست‌های خبیثانه آنها در به راه انداختن جنگ‌های اوکراین، غزه، تایوان آذربایجان و ارمنستان، هند و پاکستان قرقیزستان و تاجیکستان به خوبی رد پای دول غرب را در آن می‌بینند.
همانطور که امام راحل فرمودند «تسخیر لانه جاسوسی، انقلاب دوم در ایران بود»؛ چرا که بساط مملو از خباثت آمریکا و سازمان مخوفش سیا در ایران برچیده شد.
ما این فرموده امام راحل را باید سرلوحه کار خودمان قرار دهیم که آمریکا شیطان بزرگ است خوی انگلیسی ها و آمریکایی‌ها اینگونه اقتضاء می‌کند که بر سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن استوار باشد.
چگونه می‌توانیم به آنها اعتماد کنیم و بخواهیم که با ورودشان به کشورهای به اصطلاح خودشان خاورمیانه رفاه را برای ما به ارمغان بیاورند. سیاهه جنایت غرب علیه ایران بسیار طولانیست اما اشارتاً :
با ورودشان در ۱۰۰ سال پیش زمانی که قحطی کشور را فرا گرفته بود و با جنگ نظامی در ایران مستقر شدند ثابت کردند که جان مردم برایشان مهم نیست. شما را ارجاع می‌دهم به روایت‌های داناهو افسر اطلاعاتی انگلیس تا مبدا محاسبات شما در مورد مستکبران باشد.
بیاییم فهم خود را با مطالعه تاریخ جنایت استکبار ،بالا ببریم و در جنگ ایجاد شده ترکیبی علیه آنها پیروز باشیم.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
یوم الله 13 آبان، استکبار ستیزی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو