سرپرست فرماندهی سپاه گرگان در گفتگو با «زنان نیوز»:

«آمریکا» قله طغیان و استکبار در جهان است/ 13 آبان،هیمنه پوچ استکبار می‌شکند

سرپرست فرماندهی سپاه گرگان گفت: آمریکا، قله طغیان و استکبار در جهان است و مردم دارالمومنین گرگان در روز 13 آبان با حضور دشمن شکن خود هیمنه پوچ استکبار را خواهند شکست.
«آمریکا» قله طغیان و استکبار در جهان است/ 13 آبان،هیمنه پوچ استکبار می‌شکند
1402/08/11 - 12:56
تاریخ و ساعت خبر:
175839
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش خبرگزاری زنان نیوز از گلستان، محسن طاشی صبح امروز با گرامیداشت هفته استکبارستیزی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما گفت: مردم دارالمومنین شهرستان گرگان در روز 13 آبان از ساعت 9:30 صبح در میدان وحدت (شهرداری) گرگان حضور خواهند داشت و حماسه‌ای عظیم را در تاریخ انقلاب به ثبت خواهند رساند و هیمنه پوچ استکبار که در راس آن آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی و کودک‌‌کش اسرائیل است را خواهند شکست.

وی از مردم شهیدپرور شهرستان گرگان خواست تا برای حمایت از ملت مظلوم و بی‌دفاع غزه و فلسطین به خیابان‌ها بیانید و انزجار خود را علیه رژیم جعلی و غاصب اسرائیل و سیاست‌های خبیث آمریکای مستکبر فریاد بزنند.

سرپرست فرماندهی سپاه گرگان با تاکید بر اینکه نباید در مقابل دشمن مستکبر کوتاه آمد، تصریح کرد: مبارزه با استکبار یک شعار همیشگی است و این روحیه استکبارستیزی در بدنه و کالبد مردم باقی است و امروز ماحصل آن را در جبهه‌های مقاومت و برون‌مرزی از جمله لبنان، سوریه، فلسطین، عراق و کشورهای آزادی‌خواه جهان بودیم.

طاشی ادامه داد: امروز شاهد جنایات وحشیانه رژیم جعلی و کودک‎کش اسراییل در نوار غزه و کرانه باختری هستیم که چگونه زنان و کودکان بی‌دفاع را به گلوله بستند و آنها با خونشان پرچم اسلام را تقویت می‌کنند و با تمام توان با استکبار مقابله می‌کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا قله طغیان و استکبار است، افزود: آمریکا و اسرائیل مظهر ظلم، فساد و استکبار هستند و علاج این دشمنی به تعبیر قرآن کریم«فاستقم کما امرت» یعنی ایستادگی است؛ استقامت سختی‌هایی دارد اما تسلیم شدن سختی‌های بیشتری دارد به تعبیر زیبای قرآن نه ظلم کنید و نه زیر بار ظلم بروید.

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
13 آبان،مظهر استکبارستیزی،محسن طاشی،سرپرست فرماندهی سپاه گرگان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو