نشست معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با نمایندگان بانوان کردستان

با حضورمعاون امورزنان و خانواده ریاست جمهوری، نمایندگان بانوان در بخش‌های مختلف مسائل و دغدغه‌های بانوان استان نقطه نظرات خود را با خانم خزعلی مطرح کردند.
نشست معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با نمایندگان بانوان کردستان
1402/08/11 - 14:48
تاریخ و ساعت خبر:
175853
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - ازکردستان: در سفرهیات دولت به کردستان: با حضورمعاون امورزنان و خانواده ریاست جمهوری، نمایندگان بانوان در بخش‌های مختلف مسائل و دغدغه‌های بانوان استان نقطه نظرات خود را با خانم خزعلی مطرح کردند.
پیگیری درخواست آموزشیاران نهضت سواد آموزی، توجه به سمن ها، اجرای قانون کار بانوان در ادارات و توجه به دورکاری آنان، ضرورت احداث پارک بانوان و ورزشگاه اختصاصی برای بانوان، ایجاد تعاونی‌های بانوان در رسته‌های تخصصی از جمله مواردی بود که بانوان بیان کردند.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در این مراسم از ایجاد اشتغال ۴ هزار و ۸۰۰ بانوی سرپرست خانواردر راستای طرح اشتغال خانواده محور برای بانوان کارآفرین خبرداد.

خزعلی با اشاره به اینکه پایداری شغل برای زنان سرپرست خانوار در قالب کسب و کار‌های خانواده محور صورت گرفت گفت: مشاغلی که کارآفرینان فراهم کرده‌اند تا چهار سال ادامه پیدا خواهد کرد و از مواد اولیه تا فروش تولیدات را بر عهده می‌گیرند.
وی ادامه داد: آماده شنیدن پیشنهاد‌های بانوان در بخش‌های مختلف برای تولید و عرضه کالا‌ها در قالب بازار‌های فصلی و مرزی و توسعه صادرات هستیم، در همین راستا برای تقویت بازار‌ها و بازارچه‌های مختص فعالیت بانوان مشغول فعالیت هستیم.
معاون امورزنان و خانواده رئیس‌جمهور با تاکید بر صادرات تولیدات تعاونی‌های زنان گفت: با حمایت وزارت اقتصاد و صمت این موضوع را دنبال می‌کنیم.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کردستان، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، زنان و نمایندگان زن کردستان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو