پیام تبریک فرماندار مینودشت به مناسبت 13 آبان؛

آمریکا از رشد انقلابی دانش‌آموزان ما بیمناک است

آمریکا از رشد انقلابی دانش‌آموزان ما بیمناک است
1402/08/13 - 09:07
تاریخ و ساعت خبر:
175902
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان فرماندار مینودشت با گرامیداشت هفته استکبارستیزی گفت: آمریکا از رشد انقلابی دانش‌آموزان ما بیمناک است.
فرامرز دیلم کتولی صبح امروز با گرامیداشت هفته استکبارستیزی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار زنان ایران از گلستان اظهار کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یادآور شکست هیمنه دشمنان و به ویژه آمریکا و استکبار جهانی به‌دست ملت غیور ایران است که در پی آن جایگاه ارزنده دانش‌آموزان و نوجوانان ایران اسلامی نیز هویدا شد.
وی این روز را به عنوان برگ زرین در تاریخ انقلاب خواند و تصریح کرد: 13 آبان‌ به عنوان برگ زرینی از تاریخ پر افتخار کشورمان است که فریاد ظلم ستیزی دانش آموزان و دانشجویان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نمایان شد.
فرماندار شهرستان مینودشت از مردم شهید پرور مینودشت دعوت کرد تا در مراسم یوم الله سیزدهم آبان شرکت کنند و روحیه حقیقت جویی، ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار را در دل خود بیدار نگه داشته و در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در ترویج گفتمان استکبار ستیزی و عدالت محوری در جهت به ثمر نشستن آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداریم.
دیلم کتولی ابراز کرد: فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام (ره) و روز مبارزه با استکبار جهانی است امیدوارم با استعانت از الطاف الهی و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) در آینده ای نزدیک شاهد سرنگونی تمامی مستکبران جهان و رهایی مظلومان باشیم.
خبرنگار:سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فرماندار مینودشت، پیام یوم الله سیزده آبان، روز استکبار ستیزی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاست داخلی
V
آرشیو