حماسه حضور ۱۳ آبان رشتی ها ؛ موج جمعیت در سیل باران

اگر غزه زیربمباران های طاقت فرسا مقاومت میکند،ما را چه باک از باران های سیل آسا! مردم انقلابی استان گیلان در 13 آبان روز استکبار ستیزی با مشت های گره کرده و فریادهای طوفنده شعار مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل سردادند و یک بار دیگر حمایت خود از مردم فلسطین و انزجار خود از رژیم صهیونیستی را اعلام کردند
حماسه حضور ۱۳ آبان رشتی ها ؛ موج جمعیت در سیل باران
1402/08/14 - 10:43
تاریخ و ساعت خبر:
175984
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - گیلان : امسال ۱۳ آبانی دیگر در رشت بود،امسال حتی آسمان شهر رشت، شهر بارانهای نقره ای در روز مبارزه با استکبارحهانی، به پاس همدردی با غزه گریست، آنقدر گریست که با اشک خود صورتها،قدمها و لباسهای مردم ظلم ستیز را متبرک کرد.
آری امسال حضور رشتی ها رنگی دیگر داشت، دانش آموزان گامهای خود را محکمتر برمیداشتند، مادران فریادهای مرگ بر صهیونیست و مرگ بر آمریکا را از عمق وجود مادرانه ی خود به یاد مادران غزه، سر میدادند.
مرد و جوان پرچم استکبار را محمکتر از همیشه لگدمال میکردند.

۱۳ آبانِ رشت در ۱۴۰۲، درحالی رقم خورد که حاضرین در راهپیمایی، مرد و زن،کوچک و بزرگ در حالی که تا مچ پاهایشان خیسِ باران بود؛ آمدند.

آمدنی پر از حماسه، پر از همدردی،پر از مرگ بر ظلم و جنایت
آنان با حضور خود،باران را از رو بردند، و فریاد زدند که اگر غزه در زیر بمبارانهای طاقت فرسا مقاومت میکند،ما را چه باک از باران های سیل آسا.





زهرا قاسمی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
13 آّبان، یوم الله 13 آبان، راهپیمایی 13آبان، روز استکبارستیزی ، حمایت از مردم فلسطین، نابودی اسرائیل، شعار مرگ بر آمریکا ، شعار مرگ بر اسرائیل
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گیلان
V
آرشیو