در گفت و گو با سخنگوی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

حماس یک نام مقدس است و این روح جمعی مردم فلسطین است

سردار رمضان شریف: حماس و مقاومت امروز روح میلیون ها فلسطینی است که در غزه، کرانه ی باختری، سرزمین های ۱۹۴۸ و در اردوگاه های کشور مجاور همه ی آن ها رزمنده ی جبهه مقاومت هستند.
حماس یک نام مقدس است و این روح جمعی مردم فلسطین است
1402/08/14 - 13:52
تاریخ و ساعت خبر:
175988
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - استان تهران: سردار رمضان شریف,سخنگوی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلام در مراسم چهلم شهید گمنام در شهرستان فیروزکوه گفت: یاد و خاطره قریب به ۵۰۰ شهید شهرستان فیروزکوه را گرامی می داریم و از خدای بزرگ می‌خواهیم که به ما توفیق بدهد تا بتوانیم راه آنها را ادامه بدهیم و شرمنده خانواده‌های بزرگوار و عزیزشان نباشیم.
وی گفت: امام خمینی (ره) به کمک و همراهی مردم با انقلاب اسلامی این کشور را از دست مستکبرین نجات دادند؛ اینکه شما می بینید نزدیک چهل و پنج سال آمریکایی ها هنوز انقلاب اسلامی را نمی توانند تحمل کنند چون آنها می دانند چه گوهر گرانبهایی را از دست دادند و انقلاب اسلامی برای سایر ملت ها تبدیل به الگو شده است بنابراین این موضوع یکی از اصلی ترین محور هایی است که ما باید در این گونه نشست ها به آن بپردازیم.
سردار شریف در ادامه تصریح کرد: باید برای نسل جوان روشنگری کرد چرا که آنها به دلیل سن و سالشان، آن شرایط را درک نکردند و عجیب تر اینکه در معرض یک تهاجم فرهنگی سازمان یافته ای هم قرار دارند.
وی افزود: دشمنان نظام تلاش می کنند؛ با تولیدات و محصولات رسانه ای خودشان، به مردم بگویند که این انقلاب هیچ بهره ای برای شما نداشته است؛ نظام شاهنشاهی و آمریکایی ها شما را به دروازه ی تمدن می رساندند اما یک مرتبه یکی پیدا شد و در واقع مردم هم حمایت کردند و شما نتوانستید به آن دروازه ی تمدن پیشرفت مد نظر آمریکایی ها برسید؛ و خسارت به شما وارد شد و این موضوع یکی از محورهای اصلی است که اینها مدام در این رسانه هایشان به آن می پردازند.
سخنگوی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دومین چیزی که تلاش می کنند به آن بپردازند این است که همین الان بعد از چهل و پنج سال شرایط شما خیلی شرایط سخت و بحرانی است.در دنیا همه چیز به قول معروف گل و بلبل است فقط ایرانی اسلامی است که مشکلات دارد.
سردار شریف افزود: محور سوم هم بعد از اینکه این دو موضوع را القا کرده اند بگویند که شما هیچ آینده ای هم برایتان متصور نیست و امید به آینده را از ملت ما بگیرند.
این مقام مسئول گفت: با یک نگاه بسیار ساده و با یک ادبیات بسیار ابتدایی جواب این سوالات و شبهات اگر خوب داده بشود، جوان‌های امروز ما مثل نسل دوران انقلاب بلکه با انرژی مضاعف تر به دلیل فراهم بودن زیر ساخت های لازم می تواند راه این شهیدان عزیز ما را ادامه بدهد.
سردار شریف خاطر نشان کرد: تمام تصمیمات کشور در همین جغرافیا گرفته می شود حتی اگر اشکال هم داشته باشد؛ استقلال شخصیت و هویت به مردم یک کشور می دهد.
وی در ادامه با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: رزمندگان فلسطینی این عملیات را با الهام گرفتن از دوران دفاع مقدس با الگو قرار دادن امثال این شهید گمنام وهزاران شهید نام دار انقلاب اسلامی انجام دادند.
وی بیان کرد: اسرائیلی ها مدعی بودند اگر ارتش همه ی کشورهای عربی با هم جمع بشوند نمی‌توانند یک شکست نظامی را به اسراییل تحمیل کنند این مکتوب آنان است؛ بارها و بارها گفته اند و در طول این هفتاد و پنج سال سه چهار بار هم این موضوع را تکرار کردند.
سخنگوی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شما می بینید منازل مسکونی مردم، مدارس، بیمارستان و مساجد را که هیچ ارزش نظامی ندارد را بمباران کردند و در طول شش، هفت روز گذشته تمام قوانین جنگ را آنها زیر پا گذاشتند و آمریکایی های جنایت کار، انگلیسی های خبیس و فرانسوی های بی شخصیت که مدعی فرهنگ هم هستند اینها آمده اند یکی یکی عرض ادب کردند و از این رژیم غاصب حمایت کردند.
وی ادامه داد: آمریکایی ها اعلام کرده اند دو ناو هواپیمابر به مدیترانه خواهند فرستاد؛ چه کسی را می خواهند بترسانند چه کار می خواهند بکنند عجیب است که اینها فهم ابتدایی را هم ندارند؛ نخست وزیر رژیم صهیونسیتی می‌گوید ما می‌خواهیم حماس را نابود کنیم فکر می کنند حماس یک گردان آدم است که بتوانند حمله کنند؛ حماس و مقاومت امروز روح میلیونه ا فلسطینی است که در غزه، کرانه ی باختری، سرزمین های هزار و نهصد و چهل و هشت و در اردوگاه های کشور مجاور همه ی آن ها رزمنده ی جبهه مقاومت هستند.
سخنگوی سپاه یادآور شد: جریان باطل همواره محکوم به شکست است و جریان مقاومت مستحق پیروزی است.
وی در پایان گفت: ان شاءالله خداوند به همه ی ما توفیق بدهد که راه شهیدان و این شهید و پانصد شهید شهرستان فیروزکوه و هزاران شهید دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای امنیت که ما همه‌ی پیشرفت، هستی، زندگی، آبادانی کشور، آبروی خودمان را مدیون آنها میدانیم استمرار بدهیم و بتوانیم وظیفه خودمان را به خوبی انجام بدهیم که راه سعادت ما همین است که امام راحل ترسیم کرده است و رهبر معظم انقلاب استمرار آن را بر عهده دارند.
خبرنگار: زهرا خسرو انجم
انتهای پیام / *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حماس، غزه، مقاومت فلسطین، چهلم شهید گمنام فیروزکوه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو