بدل باب راس به شبکه چهار می‌رود!

فیلم سینمایی «نقاشی بکش» با گویندگی ۲۳ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. این سینمایی در گونه کمدی و درام محصول آمریکا در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه چهار سیما پخش شود.
بدل باب راس به شبکه چهار می‌رود!
1402/08/15 - 15:20
تاریخ و ساعت خبر:
176017
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - فیلم سینمایی «نقاشی بکش» با گویندگی ۲۳ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. این سینمایی در گونه کمدی و درام محصول آمریکا در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه چهار سیما پخش شود.
مدیر دوبله این سینمایی مهسا عرفانی است. مهناز آبادیان، ارغوان افراسیابی، آزاده اکبری، محمد بهاریان، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، مونا خجسته، شهریار ربانی، سیما رستگاران، شیرین روستایی، آرزو روشناس، زهرا سوهانی، ابوالفضل شاه بهرامی، مینا شجاع، محمد صادقیان، پویا فهیمی، کوروش فهیمی، شروین قطعه ای، امیرصالح کسروی، مریم معینیان، علی همت، صنم نکواقبال و مهسا عرفانی صداپیشه‌های این اثر بوده‌اند.
خلاصه روایت این اثر از این قرار است که نقاشی که یک برنامه‌ی تلویزیونی محبوب دارد با انتقاداتی روبه رو و یک نقاش زن جوان در برنامه همکار او می‌شود. او ابتدا خشمگین می‌شود اما درنهایت درمی‌یابد که باید دیگران را هم پذیرفت و با نقاش جوان کنار می‌آید.
فیلم درباره زندگی یک نقاش است که به مرور با از دست دادن شهرتش به مفهوم زندگی و خانواده می‌رسد. فیلم در عین حال کمدی است و طنز آن برای مخاطب ایجاد جذابیت می‌کند. یک نکته دیگر در مورد فیلم شباهت ظاهری شخصیت اصلی با باب راس نقاش معروف و مجری برنامه معروف لذت نقاشی است.
شبکه‌ی چهار سیما، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.
ایسنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
خانواده؛ رسانه، زهرا، فیلم سینمایی، نقاشی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو