معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان؛

خدمات درمان ناباروری باید برای مردم کم‌هزینه باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان بر ارائه خدمات درمان ناباروری و کم هزینه بودن کمک بهداشت باروری تاکید داشت.
خدمات درمان ناباروری باید برای مردم کم‌هزینه باشد
1402/08/16 - 09:00
تاریخ و ساعت خبر:
176091
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از لرستان: احسان یاوری معاون سیاسی استانداری لرستان در چهارمین جلسه قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با اشاره به تاکید سخنان مقام معظم رهبری در حوزه فرزندآوری و اهمیت این مساله گفت: کنار حل مشکلات اقتصادی کشور، باید برای تغییر انگاره‌های غلط نقش‌بسته در اذهان جامعه درباره جمعیت و فرزندآوری، کار فرهنگی در اولویت قرار گیرد.
وی به موضوع فرزندآوری و جوان سازی جمعیت اشاره کرد و افزود: میزان فرزند آوری با رفاه رابطه مستقیم ندارد و اگر موضوع فرزند آوری را صرفاً به اقتصاد و رفاه گره بزنیم، مساله جمعیت حل نخواهد شد.
یاوری بر ضرورت سازی فرهنگ سازی جوان سازی جمعیت تاکید داشت و افزود: اصلی‌ترین مسأله در حوزه جوان‌سازی جمعیت، ضرورت فرهنگ‌سازی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان تصریح کرد: طی دو دهه فرهنگ مربوط به فرزندآوری کمتر در جامعه تغییر کرده بود برای فرزند آوری بیشتر برتغییر مجدد آن نیازمند به فرهنگ‌سازی است. و باید منافع و مضرات این مساله مشمول همه خواهد شد را برای مردم تبیین کرد.
وی بر استفاده از ظرفیت مدارس و دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی برای تبیین موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری تاکید داشت و گفت: باید از خلاقیت هنرمندانه و فرهنگی به‌ویژه از ظرفیت کارشناسان دینی و مبلغین، فرهنگ‌سازی در این زمینه استفاده کرد.
یاوری با تاکید بر اینکه خدمات درمان ناباروری و کمک بهداشت باروری باید برای مردم کم‌هزینه باشد، افزود: دستگاه‌های مجری تا جایی که امکانات در اختیار دارند در این حوزه‌ها به مردم خدمات ارائه دهند و قرارگاه جوانی جمعیت استان نیز از ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه حمایت خواهد کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان، بیان اینکه کلیه دستگاه‌های مجری تا جایی که امکانات در اختیار دارند در راستای فرزندآوری از طرح های حوزه‌ها و خدمات ارائه دهند و قرارگاه جوانی جمعیت استان نیز از ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه استفاده حمایت کنند.
خبرنگار: کبری دریکوند
انتهای پیام /*

derikvand lorestan, [06.11.23 20:53]
[ عکس ]

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان،جلسه قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ،خدمات درمان ناباروری، فرزندآوری
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاست داخلی
V
آرشیو