حضور ۵۳۰ بانوی ورزشکار سیستان و بلوچستان در دوره ی آموزش کاراته

رییس هیات کاراته کارگران سیستان و بلوچستان گفت: دوره آموزشی کاراته با هدف ارتقای سطح دانش بانوان ورزشکار استان در زاهدان برگزار شد.
حضور ۵۳۰ بانوی ورزشکار سیستان و بلوچستان در دوره ی آموزش کاراته
1402/09/02 - 12:09
تاریخ و ساعت خبر:
176815
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیستان و بلوچستان ، حمید رضا سراوانی رییس هیات کاراته کارگران در گفت‌وگو با خبرنگار زنان ایران گفت : آموزش استعدادهای کاراته سیستان و بلوچستان با استفاده از ظرفیت قهرمانان پیشکسوت به طور جدی در دستور کار این هیات قرار دارد.
وی ادامه داد: کاراته یک ورزش مهارتی است و بر خلاف تصور عمومی میزان آسیب کمی دارد بنابراین به عنوان یک رشته مناسب می‌تواند بصورت عمومی و همگانی آموزش داده شود.
رییس هیات کاراته کارگران سیستان و بلوچستان گفت: زمانی که کاراته به‌صورت صحیح و علمی با ذکر مزایای جسمی و روانی به جامعه معرفی شود افراد تمایل بیشتری به این رشته پیدا می‌کنند و از بطن جامعه نفرات برتر و چهره‌های توانمند برای تیم‌های مختلف ملی انتخاب خواهند شد.
وی بیان کرد: هم‌اینک سه هزار و ۲۰۰ کاراته کای استان به طورسازمان یافته مشغول فعالیت هستند که یک‌هزار و ۴۰۰ نفر از آنان را بانوان تشکیل می‌دهند.
سراوانی اظهار کرد: همچنین ۵۲ مربی کاراته در سیستان و بلوچستان مشغول آموزش ورزشکاران هستند که با تخصص آنان همه ساله کاراته کاهای استان تعداد قابل توجهی مدال کشوری برای استان به ارمغان می‌آورند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بانوان ورزشکار ، سیستان و بلوچستان، آموزش کاراته،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
V
آرشیو