شیر زنان فلسطینی افرادی تعیین کننده در مقاومت هستند

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: زنان فلسطینی به معنای واقعی کلمه، نشان دادند قشری تعیین کننده و سرنوشت ساز در جبهه مقاومت هستند.
شیر زنان فلسطینی افرادی تعیین کننده در مقاومت هستند
1402/09/04 - 08:15
تاریخ و ساعت خبر:
176855
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - رقیه موسویان مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهداء آذربایجان غربی در نشست بصیرتی با حضور خواهران فرهنگی و طلبه گفت: عملیات «طوفان الاقصی» حاصل اتکا به خداوند و خودباوری ملّت فلسطین بوده و پاسخ دندان شکنی به بی رحمی و خباثت و تجاوزهای رژیم صهیونیستی است، تا به تمامی جهانیان ثابت شود که مقاومت توانایی فنی و امنیتی بالایی دارد.

وی گفت: عملیات افتخار آمیز جوانان شجاع فلسطینی و ضربه کاری به رژیم صهیونیستی، خود گویای آن است که این رژیم جعلی، بازنده میدان است؛ جوانان فلسطینی با اتکا به خدا اینگونه رژیم صهیونیستی را به زانو در می آورند.
این مسئول گفت: مبارزان فلسطینی تا حد زیادی رژیم صهیونیستی را متزلزل کرده اند، بطوری که رژیم بعنوان نیرویی خدشه پذیر تلقی شده و هیمنه آن در هم شکسته شده است.

موسویان گفت: مقاومت بیشتر از آن که به زیر ساخت و سخت افزار باشد، به نسل جوانان مؤمن مقاوم است، جنین نسلی حالادر فلسطین شکل گرفته و به خود آگاهی رسیده است. با هر شهیدی، درختی تنومندتر از آن سر بر خواهد آورد و غزه و فراتر از آن را پس خواهد گرفت که در این میان مادران فلسطینی نقش مهمی را ایفا می کنند. چون این شیرمردان در دامن آنها پرورش پیدا می کند. وی گفت: ما زنان آذربایجان غریب ضمن حمایت از مبارزات و مقاومت مردن فلسطین در مقابل رژیم تا دندان مسلح صهیون و عرض تسلیت بمناسبت شهادت زنان و کودکان مظلوم غزه، فرمایشات رهبر معظم انقلاب را یادآوری می کنیم که فرمودند"از شنبه پانزدهم مهر، رژیم صهیونیستی، دیگر، رژیم صهیونیستی قبلی نیست و ضربه ای که خورده است به آسانی قابل جبران نیست".

گزارش از سونیا بدیع/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زنان، فلسطین، مقاومت، طوفان الاقصی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زنان و سیاست
V
آرشیو