حکم قصاص برای شیطان خانه وحشت صادر شد

متهم پرونده خانه وحشت که از زنان سوءاستفاده جنسی کرده و دختری را به قتل رسانده و جسدش را در خانه نگه داشته بود، به قصاص محکوم شد.
حکم قصاص برای شیطان خانه وحشت صادر شد
1402/09/07 - 21:36
تاریخ و ساعت خبر:
177042
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - متهم پرونده خانه وحشت که از زنان سوءاستفاده جنسی کرده و دختری را به قتل رسانده و جسدش را در خانه نگه داشته بود، به قصاص محکوم شد.
متهم پیش از این به دلیل تجاوزهای مکرر و شکنجه جنسی چند زن به اعدام محکوم و حکم مرگ او تایید شده بود. پرونده خشونت مرگبار در خانه وحشت دو سال قبل به جریان افتاد؛ زمانی که ماموران برای دستگیری سارقی به خانه‌اش رفتند و با وضعیت غیرعادی روبه‌رو شدند. آنها چند دختر و زن جوان را دیدند که به‌شدت شکنجه شده و نیمه‌برهنه بودند. در بازرسی از خانه یک جسد نیز پیدا شد که متعفن شده بود.
با توجه به وضعیت پیش‌آمده، ماموران بلافاصله بازپرس کشیک جنایی را مطلع و تحقیقات خود را آغاز کردند. مشخص شد عامل اصلی این جنایت‌ها جوانی به نام سعید است که با خواهرش در آن خانه زندگی می‌کند.
تحقیق از دو دختری که از اسارتگاه مرد جوان رها شده بود نشان داد، سعید آنها را که دخترانی رانده‌شده از خانه یا آسیب‌دیده بودند، شکنجه جنسی و جسمی کرده و غذا نیز به آنها نمی‌داده و حتی وادارشان می‌کرده مدفوع خود را بخورند.
در شرایطی که تحقیقات در خصوص قتل دختر جوان در خانه وحشت ادامه داشت، پرونده سعید به اتهام آزار و اذیت دختران دیگر به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.
او بعد از محاکمه به اتهام تجاوز به اعدام محکوم شد اما این رأی در دیوان عالی کشور نقض و پرونده بار دیگر به دادگاه فرستاده شد. در دور دوم محاکمه، قضات دادگاه باز هم سعید را به اتهام تجاوز به اعدام محکوم کردند.
در بخش دیگری از این پرونده که مربوط به قتل عمدی می‌شد سرانجام با پایان تحقیقات، پرونده از دادسرای جنایی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
هفته گذشته جلسه محاکمه سعید و خواهرش که به همدستی با او متهم است، در شعبه ششم دادگاه کیفری برگزار شد. در آن جلسه دو دختری که در خانه وحشت زندانی بودند از شرایط اسفناکی که داشتند گفتند.
آنها گفتند یک نفرشان سه سال و دیگری هشت ماه در خانه وحشت زندانی بودند. سعید در این جلسه مانند همیشه اتهاماتش را انکار کرد. او از زمان شروع تحقیقات تاکنون هر بار که تحت بازجویی یا محاکمه قرار گرفته، با وجود شواهد، مدارک و اظهارات شاهدان، به عجیب‌ترین شکل ممکن جنایت‌های خود را انکار کرده است.
قصاص به خاطر قتل
سعید در جلسه محاکمه با رد اتهام قتل مدعی شد دختر جوان را نکشته و او خودش مرده است. این در حالی بود که خانواده این دختر برای سعید درخواست قصاص کردند. در نهایت با توجه به مدارک موجود در پرونده و گفته‌های شاهدان پرونده از جمله خواهر سعید، قضات او را به قصاص نیز محکوم کردند.
در حال حاضر سعید با دو حکم مرگ روبه‌روست؛ حکم اول اعدام به خاطر تجاوز به عنف و حکم دوم قصاص به خاطر قتل یکی از دختران است.
اعتمادآنلاین
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
خانواده، زنان، قتل، مرگ، خانه وحشت ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو