مسئول بسیج جامعه زنان استان اصفهان خبر داد:

اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم با حضور پاتوق های دخترانه شهر اصفهان/ جشنواره ستاره ها به بخش اختتامیه رسید

مسئول بسیج جامعه زنان استان اصفهان گفت: امروز همزمان با دیگر شهرستان های استان اصفهان، اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم با حضور دختران شهر اصفهان و منتخبین جشنواره ستاره ها برگزار می شود.
اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم با حضور پاتوق های دخترانه شهر اصفهان/ جشنواره ستاره ها به بخش اختتامیه رسید
1402/09/01 - 13:10
تاریخ و ساعت خبر:
177051
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - فاطمه باباسالاری در گفتگو با خبرنگار زنان نیوز در اصفهان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بانوان فعال بسیجی در پایگاه های بسیج سراسر استان مجاهدانه همراه با نقش آفرینی در خانواده خود، در فعالیت های اجتماعی حضور پررنگی دارند و پرتوان در عرصه های مختلف فرهنگی، سازندگی و اجتماعی حضور می یابند.
وی با توجه به اینکه در طول هفته بسیج برنامه های مهمی در استان اصفهان توسط رده های مقاومت بسیج خواهران برگزار می شود، افزود: همایش اقتدار بسیجیان، برگزاری همایش دختران آفتاب، جلسات و همایش های مشاوره خانواده، پاتوق های دخترانه، افتتاح نمایشگاه های دستاوردهای بسیج در عرصه خانواده و اقتصادی و صدها برنامه محتوایی از جمله برنامه های شاخصی است که در طول این هفته برگزار می شود.
مسئول بسیج جامعه زنان استان اصفهان با تاکید بر برنامه مهم اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم در شهرستان های استان اصفهان بیان کرد: امروز و همزمان با سومین روز از هفته بسیج، اجتماع دختران حاج قاسم با حضور پاتوق های دخترانه شهر اصفهان و همزمان با تجلیل از منتخبین جشنواره ستاره ها در حسینیه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق علیه السلام برگزار می شود و دختران نوجوان و جوان از میهمانان اصلی این برنامه هستند که انشالله جمع بیش از 1500 نفره دختران را شاهد هستیم.
وی با اشاره کوتاهی به جشنواره ستاره ها، خاطرنشان کرد: جشنواره ستاره ها با هدف شناسایی از دختران نخبه محجبه همزمان با روز دختر افتتاح و بیش از 200 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد 14 نفر در بخش انفرادی در بخش قرانی، علمی، ورزشی و هنری و 5 نفر در بخش گروهی به عنوان منتخب برگزیده شده اند که همزمان با اجتماع دختران حاج قاسم تجلیل خواهند شد.
باباسالاری در پایان به برپایی نمایشگاه نقش آفرینی بسیج در شهر اصفهان اشاره و افزود: این نمایشگاه به مدت سه روز در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق علیه السلام با حضور پایگاه های اسوه بسیج برگزار می شود.
انتهای پیام/ زهرا شجاعی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اصفهان، هفته بسیج ، اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم، پاتوق دخترانه شهر اصفهان، اختتامیه جشنواره ستاره ها ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گفتگو
V
آرشیو