افتخار آفرینی تیم های تیراندازی و آمادگی جسمانی بانوان سپاه خراسان رضوی در مسابقات کشوری تهران

تیم های تیراندازی و آمادگی جسمانی بانوان سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی که در مسابقات کشوری به میزبانی سپاه محمد رسول الله(ص) تهران موفق به کسب مدال طلا و نقره تیمی شدند در میان استقبال جمعی از مسئولین سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی وارد مشهد مقدس شدند.
افتخار آفرینی تیم های تیراندازی و آمادگی جسمانی بانوان سپاه خراسان رضوی در مسابقات کشوری تهران
1402/09/13 - 11:42
تاریخ و ساعت خبر:
177253
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خراسان رضوی:صبح امروز تیم های تیراندازی و آمادگی جسمانی بانوان سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی که در مسابقات کشوری به میزبانی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران موفق به کسب رتبه های اول تیمی و انفرادی و دوم تیمی با کسب مدال های خوش رنگ طلا و نقره شدند در میان استقبال جمعی از مسئولین سپاه امام رضا (ع) و مسئول سازمان بسیج جامعه زنان خراسان رضوی وارد مشهد مقدس شدند.
تیم های بانوان سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی در مسابقات کشوری تهران موفق به کسب مقام اول تیمی کشوری در رشته تیراندازی، مقام اول انفرادی کشوری در رشته آمادگی جسمانی و کسب مقام دوم تیمی کشوری در رشته آمادگی جسمانی شدند.
در حاشیه مراسم استقبال از این بانوان افتخار آفرین خراسان رضوی گفتگویی با مربی و سرپرست این تیم های افتخار آفرین داشته ایم.
سعیده سعادتمند، مربی تیم تیراندازی بانوان سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی شرکت کننده در مسابقات کشوری به میزبانی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران به خبرنگار ما گفت: ۱۴ سال است که در رشته تیراندازی فعالیت دارم و حدود ۱۰ سال است که به عنوان تیرانداز در رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی فعالیت دارم و بیش از ۶ سال است که به عنوان مربی در رشته تیراندازی فعال هستم.
وی تصریح کرد: در زمینه مربی گری با سازمان های مختلفی از جمله؛ سپاه، ارتش و‌ شرکت گاز همکاری داشته ام و تیم های مختلفی را هم برای مسابقات آماده و اعزام داشته ایم که اکثرا این تیمها موفق به کسب رتبه های برتر در مسابقات مختلف کشوری شدند.
سعادتمند با اشاره به مسابقاتی که ویژه پایوران کشور در تهران برگزارشده، اظهار کرد: این مسابقات در سطح کیفی بسیار خوبی برگزار شد و با توجه به اینکه بانوان ما در سالن تیراندازی تمرینات کمی داشتند اما نتیجه ای که کسب کردند بالاتر از حد انتظار ما بود و رکوردها نسبت به رکوردهایی که در انتخابی مشهد گرفتیم بسیار بالا بود.
وی در ادامه افزود: سطح مسابقات و همچنین تیراندازان تیم های شرکت کننده در مسابقات بسیار بالا و عالی بود و شرکت کنندگان دارای رکورد های بالایی بودند اما بچه های تیم ما با همدلی و تلاش توانستند در بخش تیمی کشوری مدال طلا و مقام اول را بدست آوردند.
مربی تیم تیراندازی بانوان سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی در مسابقات کشوری تهران بیان کرد: اکثرا تیراندازان شرکت کننده در مسابقات کشوری تقریبا در یک سطح آمادگی قرار داشتند و رکوردها و رقابت ها تا حدودی به هم نزدیک بود.
وی تصریح کرد: تیم بانوان تیراندازی سپاه خراسان رضوی در مسابقات کشوری تهران با ۳ نفر تفنگ زن ‌‌و ۳ نفر تپانچه در این مسابقات شرکت داشتند.
۳۵ استان از کل کشور در این مسابقات شرکت داشتند که بانوان خراسان رضوی موفق شدند در رشته آمادگی جسمانی تیمی مقام دوم و در انفرادی مقام اول را کسب کنند
زهره موسوی، مربی تیم آمادگی جسمانی بانوان سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی در مسابقات کشوری تهران در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اعضای تیم در این مسابقات تلاش خوبی داشتند و در مدت چهار روز حضور در تهران یکسره در حال تمرین بودند.
وی تصریح کرد: در هر مکانی که امکان تمرین برای تیم وجود داشت اعضای تیم به تمرینات و آمادگی می پرداختند و شب ها نیز از اعضای تیم آزمون می گرفتم تا نفرات تیم بدون خطا و با آمادگی جسمانی بالا این مسابقات را سپری کنند.
موسوی با اشاره به کیفیت سطح مسابقات، تاکید کرد: سطح مسابقات در حد بسیار بالایی قرار داشت و نفرات تیم ها در صدم ثانیه با هم اختلاف و رقابت داشتند.
وی افزود: ۳۵ استان از کل کشور در این مسابقات شرکت داشتند که بانوان خراسان رضوی موفق شدند در رشته آمادگی جسمانی تیمی مقام دوم کشوری و در رشته آمادگی جسمانی انفرادی رتبه اول را کسب کند.
مربی تیم آمادگی جسمانی بانوان سپاه خراسان رضوی در مسابقات کشوری تهران، تاکید کرد: اعضای تیم با آمادگی کامل و روحیه تیمی بسیار عالی، تلاش خوب، تمرینات زیاد و سخت توانستند این مقام های کشوری را کسب کنند و نتیجه تلاش و روحیه تیمی و همدلی خود را با کسب این مقام دیدند.
وی خاطرنشان کرد: بعد از چندین سال است که بانوان تیم آمادگی جسمانی سپاه خراسان رضوی موفق به کسب رتبه های برتر در مسابقات کشوری شدند.
انتهای پیام/ خبرنگار دوست حصار

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سپاه خراسان رضوی، مسابقات کشوری، بانوان سپاهی ، تیم تیراندازی ، تیم آمادگی جسمانی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
خراسان رضوی
V
آرشیو