رئیس صدا و سیمای گلستان:

صدا وسیمای گلستان به لاله‌های فاطمی آراسته شد

رئیس صدا و سیمای گلستان با گرامیداشت ایام فاطمیه گفت: امروز گلستان به لاله‌های فاطمی آراسته شد و تدفین پیکر این شهید در صدا و سیما ما را مصمم خواهد کرد که در تولیدات اثرگذار تلاش کنیم.
صدا وسیمای گلستان به لاله‌های فاطمی آراسته شد
1402/09/26 - 15:46
تاریخ و ساعت خبر:
177728
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش خبرگزاری زنان ایران از گلستان، رسول شکری نیا عصر امروز در آیین تشييع شهید گمنام که با حضور گسترده و پرشور مردم دارالمومنین شهرستان گرگان در مرکز صدا و سیمای گلستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز همزمان با ایام فاطمیه، صداوسیمای گلستان با لاله‌های گمنام آراسته شده است.

وی حضور شهدای گمنام در صدا و سیمای گلستان را بابرکت برشمرد و تصریح کرد: ما امروز مهمان جود و کرم شهدای گمنام هستیم تاکنون ما میزبان شهید گمنام بودیم و اما از این لحظه به بعد شهدا میزبان ما هستند.
رئیس صدا و سیمای گلستان افزود: شهادت دلیرمردان فراجا که در سیستان و بلوچستان رخ داد را محکوم می‌کنیم همچنین جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه ملت مظلوم فلسطین و غزه را به شدت محکوم می‌کنیم.

شکری نیا با تاکید بر اینکه راه شهدا خاموش شدنی نیست، ابراز کرد: ان شاءاللّه به برکت این شهید از این لحظه با شهدا پیمان می‌بندیم تا پای جان راه و مسیر شهدا را ادامه دهیم.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
صدا و سیمای گلستان، رسول شکری نیا،شهید گمنام،خبرنگار سمیرا رجبی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو