معامله با خدا، سبک، روش، منش و رفتار حضرت زهرا(س)است

مختاری مطرح کرد: معامله با خدا یعنی شیرینی زندگی، عاقبت بخیری، یعنی گذشت، اخلاق، خیر خواهی، چشم پوشی و آبروی دیگران را نبردن، تواضع و نگاه زیبا به همه چیز، دستگیری از فقرا و کار مردم را انجام دادن، نماز اول وقت، یعنی تلاوت قرآن کریم در سحرگاهان، زیارت عاشورا، دائم الوضو بودن، معامله با خدا، سبک، روش، منش و رفتار خانم فاطمه زهرا(س)است.
معامله با خدا، سبک، روش، منش و رفتار حضرت زهرا(س)است
1402/09/27 - 12:33
تاریخ و ساعت خبر:
177778
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سرهنگ علی مختاری معین در گفتگو با خبرنگار ما در همدان با تسلیت سالروز شهادت خانم فاطمه زهرا(س) با بیان اینکه یکی از محوری‌ترین و قشنگ‌ترین کارهایی که ما بچه‌های انقلاب می‌توانیم انجام دهیم معامله با خدا، معامله با حضرت فاطمه زهرا(س) و معامله با امام زمان ( عج) است اظهار کرد: معامله با این بزرگواران خیلی شیرین است، که سود، فایده، پاداش، خیر و برکت دارد.
وی با بیان اینکه دوربین‌های خداوند همیشه بالای سر ما روشن است و فیلمبرداری می‌کند اعمال ما را ثبت و ضبط می‌کنند، گفت: اگر معامله شیرین با اهل بیت(ع) و با خدا داشته باشیم پایان شب پرونده ما با نمره ۲۰ تحویل آقا امام زمان عج داده می‌شود آقا امام زمان تایید می‌کند .
مختاری مطرح کرد: معامله با خدا یعنی شیرینی زندگی، عاقبت بخیری، یعنی گذشت، اخلاق، خیر خواهی، چشم پوشی و آبروی دیگران را نبردن، تواضع و نگاه زیبا به همه چیز، دستگیری از فقرا و کار مردم را انجام دادن، نماز اول وقت، یعنی تلاوت قرآن کریم در سحرگاهان، زیارت عاشورا، دائم الوضو بودن، معامله با خدا، سبک، روش، منش و رفتار حضرت زهرا(س)است.
وی با بیان اینکه رزمندگان ما در طول ۸ سال دفاع مقدس آن چنان در سجده‌ها به فاطمه زهرا(س) متوسل می‌شدند که خیلی از عملیات‌ها با موفقیت همراه بود، عنوان کرد: در کشور عزیز ما ایران خیلی از پزشکان باحضرت فاطمه(س) معامله می‌کنند ویزیت نمی‌گیرند و گاهاً عمل جراحی رایگان انجام می دهند.
وی با بیان اینکه امشب بهترین فرصت برای معامله با حضرت فاطمه (س) است، تاکید کرد: بهترین فرصت برای معامله با خداست بهترین فرصت برای معامله با آقا امام زمانمان است باید عهد ببندیم که زندگیمان رنگ و بوی فاطمی و مهدوی و شهدایی باشد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حضرت زهرا(س)، شهادت، سالروز شهادت حضرت زها، مختاری ، همدان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
همدان
V
آرشیو