اراده ای راسخ در مسیر کارآفرینی یک بانوی دامغانی

بانوی کارآفرین دامغانی توانسته است با راه اندازی کارگاه خیاطی در روستای زادگاهش –خورزان دامغان- علاوه بر آموزش به بانوان چرخ تولید و اشتغال را در این روستا به حرکت درآورد.
اراده ای راسخ در مسیر کارآفرینی یک بانوی دامغانی
1402/10/03 - 11:34
تاریخ و ساعت خبر:
178074
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از سمنان، کارآفرینی و اشتغال واژه ای که طی سال های گذشته بسیار از آن شنیده ایم و مردان و البته زنان را به سمت و سوی خود کشانده است و حالا این روزها علاوه بر مردان نام بسیاری از زنان این سرزمین در عرصه کارآفرینی و اشتغال آفرینی نه تنها برای خود بلکه برای دیگر افراد جامعه نیز طنین انداز شده است.
زهرا پریمی یکی از بانوان پرتلاش اهل و زاده روستای خورزان دامغان است که توانسته با هنر دست خود کارگاه خیاطی راه اندازی کند و رونق تولید و اشتغال ثمره اراده یک بانوی کارآفرین در این روستا شده است.
زهرا پریمی این بانوی پرتلاش کارآفرین گفت: این کارگاه را پس از طی دوره آموزش خیاطی در مرکز فنی و حرفه ای دامغان در فضایی ۴۰ متر مربعی که دهیاری در اختیارم گذاشتند، راه اندازی کرده ام
وی خاطرنشان کرد: در این کارگاه ماهانه بیش از ۲۰۰ دست انواع البسه شامل مانتو، شلوار و لباس‌های کار تولید و روانه بازار میشود.
این بانوی کارآفرین گفت: خدا را شاکرم که توانسته ام با راه اندازی این کارگاه علاوه بر کمک خرجی برای خود و خانواده ام با آموزش و کار چند بانوی دیگر در این کارگاه چرخ اقتصاد خانواده آنها را نیز به حرکت درآورم.
پریمی حمایت مسئولان امر را برای توسعه کارگاهش و وسایل و تجهیزات مورد نیاز در کارگاه خیاطی مثل چرخ های خیاطی و ... را عاملی برای رشد و رونق این کارگاه و رشد و رونق کار و اشتغال در این روستا عنوان کرد.eplay
وی گفت: توسعه مشاغل خانگی به ویژه در روستاها می تواند فرصتی برای حضور بیشتر بانوان در عرصه تولید، رونق اقتصادی و اشتغال زایی دارد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بانوی کارآفرین، دامغان، اشتغالزایی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سمنان
V
آرشیو