در گفتگو با «زنان نیوز»:

بانوان با بصیرت و روشنگری خود حماسه ۹ دی را رقم زدند

مدرس دانشگاه گفت: بانوان با بصیرت و روشنگری خود حماسه ۹ دی را رقم زدند و پرچم انقلاب را در دنیا به احتزاز در آوردند.
بانوان با بصیرت و روشنگری خود حماسه ۹ دی را رقم زدند
1402/10/10 - 12:13
تاریخ و ساعت خبر:
178278
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از البرز؛ زهره حامدی، مدرس دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار «زنان نیوز» گفت: بانوان با بصیرت و روشنگری خود حماسه ۹ دی را رقم زدند و پرچم انقلاب را در دنیا به احتزاز در آوردند.
وی ادامه داد: بانوان با بصیرت و روشنگری خود در طول تاریخ در تمامی بحران‌های حساس کشور حضور فعالی داشتند و نقش‌آفرینی کردند.
حامدی افزود: زنان همچنین حماسه ۹ دی و نقش ولایت را در دل‌های فرزندان خود کاشتند و تربیت فرزندان بصیر رسالت بانوان در عصر کنونی است.
این مدرس دانشگاه تصریح کرد: دشمن در سال‌های اخیر با جنگ و نرم و شناختی تمام ظرفیت و پتانسیل خود را به صحنه آورده تا با فتنه‌های مختلف در کشور تفرقه و اختلاف ایجاد کند و برای پیاده کردن نقشه‌های خود از جنس زن استفاده می‌کند.
وی گفت: راهپیمایی حماسه ۹ دی کاملاً خودجوش و در دفاع از ولایت بود و مردم به صحنه آمدند تا از انقلاب تمام قد حمایت کنند.
حامدی ادامه داد: حماسه ۹ دی پیروزی مردم در جنگ نرم دشمن بود و زنان در جنگ نرم یکی از مهمترین قشر در جامعه هدف هستند و بانوان در این روز ثابت کردند که در این جنگ هم غلبه بر دشمن پیدا کردند.
وی افزود: این روحیه بصیرت بانوان برگرفته از مکتب حضرت زینب (س) است و اگر روشنگری و بصیرت این حضرت در واقعه عاشورا نبود، کربلا در کربلا باقی می‌ماند.
این مدرس دانشگاه تأکید کرد: در عرصه جنگ شناختی نیز بانوان نقش بی‌بدیلی دارند زیرا نقش همسری و مادری بر عهده دارند و می‌توانند با تربیت فرزندانی بصیر، نقشه‌های دشمن را بر هم بزنند.
حامدی در خاتمه خاطرنشان کرد: این انقلاب به برکت خون شهدا زندده و پایدار است و بانوان نیز از خون شهدا پاسداری و با تربیت فرزندان با بصیر در این عرصه نقش آفرینی می‌کنند.
انتهای خبر/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زنان، بصیرت، حماسه 9 دی، تاریخ
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو