قانون گریزی ریشه همه فتنه هاست...!

قانون گریزان تلاش می کنند با رواج بی قانونی در کشور زمینه بی اعتنایی به قانون را در ابعاد مختلف فراهم کرده و در نتیجه کشور را درگیر بحران و فتنه کنند.
قانون گریزی ریشه همه فتنه هاست...!
1402/10/10 - 11:45
تاریخ و ساعت خبر:
178307
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - یوم الله ۹دی را می توان قیام مردم علیه فتنه گران قانون گریز دانست. فتنه ۸۸ را قانون گریزی و تمکین نکردن به قوانین کشور رقم زد. در حالی که مردم از مسئولین انتظار قانون گرایی داشتند عده ای با راه اندازی نهادهای غیر قانونی از جمله کمیته صیانت از آرا و دعوت از بیگانگان برای نظارت بر انتخابات قانونی کشور در اندیشه دور زدن قانون انتخابات بودند؛ این عده جسارت را به حدی رساندند که از رهبری نظام درخواست غیر قانونی ابطال انتخابات را مطرح کردند. اما سکاندار حکیم و رهبر فرزانه انقلاب نه تنها زیر بار بی قانونی ها نرفتند بلکه در روشنگری مساله برای مردم نقش کلیدی را ایفا کردند و مردم هم با صبر انقلابی پس از هشت ماه انتظار وقتی اصرار بر قانون گریزی را دیدند به میدان آمده و بساط بی قانونی را جمع کردند.
امروز همان سکاندار راه حل مشکلات کشور را از مسیر انتخابات قانونی می دانند اما قانون گریزان تلاش می کنند با رواج بی قانونی در کشور مانند بی اعتنایی به قانون حجاب زمینه بی اعتنایی به قانون انتخابات را هم فراهم کرده و در نتیجه کشور را درگیر بحران و فتنه دیگری کنند. از این رو حضور در پای صندوق های رای و التزام عملی به قوانین کشور خنثی کننده فتنه ها خواهد بود.

یادداشت از دکتر حسین سلطانی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فتنه، قانون، 9 دی، حجاب، انتخابات
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
باشگاه نویسندگان
V
آرشیو