مسئول بسیج جامعه زنان خوزستان:

9 دی سیلی محکم امام و امت به دهان استکبار و شیطنت های دشمنان انقلاب بود

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان گفت: یوم الله 9 دی سیلی محکم امام و امت به دهان استکبار و شیطنت های دشمنان انقلاب اسلامی بود.
9 دی سیلی محکم امام و امت به دهان استکبار  و شیطنت های دشمنان انقلاب بود
1402/10/10 - 13:09
تاریخ و ساعت خبر:
178313
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خوزستان سمانه جمال پور طی یادداشتی در خصوص نقش زنان در خلق حماسه 9 دی افزود: زنان جامعه اسلامی در طول تاریخ اثبات کردند که در تمام میدان ها اعم از نظامی، سیاسی و فرهنگی کمتر از مردان نبوده اند و دلیل بارز این مدعا نقش زنان و حضور گسترده آنها در طول هشت سال دفاع مقدس و پشتیبانی آنها از ولایت فقیه در تمام عرصه هاست.
امام جعفر صادق(ع) که فرموده اند "اکثر الخیر فی النساء" یعنی بیشترین خوبی ها در زنان است. پایداری و استقامت زنان ایران در راه حفظ ارزش ها، باورها و حراست از اعتقادات ستودنی است. ملت سرافراز ایران در این تجمع بزرگ و میلیونی خود استکبار جهانی را به زانو در آورد و امید تمام دشمنان داخلی و خارجی را ناامید ساخت.
حضور زنان در حماسه 9 دی واقعه ای ماندگار و روزی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است. حرکت خودجوش زنان غیوری که برای دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی به خیابان ها آمدند و بار دیگر از حریم ولایت دفاع نمودند هیچگاه از حافظه تاریخی کشورمان پاک نخواهد شد.
آن روز باشکوه، افتخار دیگری از زنان و مردانی بود که با صیانت از اعتقادات ، نظام و ولایت فقیه خود، راسخ و با صلابت پا به میدان گذاشتند. بانوان به همه نشان دادند که در بزنگاه های سخت انقلاب و بعد از آن نیز در همه صحنه های گوناگون، دوشادوش مردان حضور فعالی دارند.
روز 9 دی شاهد سیل جمعیت شیرزنانی بودیم که زینب وار با عزم و اراده آهنین به میدان آمدند. اگر حضور بصیرت مندانه زنان نبود، چنین حماسه ای بزرگی با این حجم از عظمت و زیبایی خلق نمی شد پس همیشه در صحنه باشیم و از رسالت زینبی خود غافل نشویم.
یوم الله 9 دی سیلی محکم امام و امت به دهان استکبار و شیطنت های دشمنان انقلاب اسلامی بود. همانطور که مردان غیور با حضورشان در صحنه ، توطئه های دشمن را خنثی می کنند، زنان بیدار و حرکت آفرین نیز با مشارکت خود از انقلاب اسلامی پاسداری کرده و امروز با استعانت از امام زمان (عج) تجدید بیعتی با ولی امر و نایب امام زمان (عج) خواهیم داشت.
انتهای پیام

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
9 دی، حماسه 9 دی، استکبار ستیزی ، دفاع از ولایت
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گفتگو
V
آرشیو