حاج قاسم پرورش یافته مادری زهرایی بود

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با گرامیداشت سال‌روز شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود: حاج قاسم پرورش یافته مکتب حضرت زهرا سلام الله علیها و تربیت شده مادری است که با نگاه دینی خود بزرگ مردی را به تاریخ ایران اسلامی تقدیم است.
حاج قاسم پرورش یافته مادری زهرایی بود
1402/10/13 - 20:03
تاریخ و ساعت خبر:
178517
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گیلان طاهره عاشوریان امروز در حاشیه بازدید جمعی از بانوان بسیجی استان گیلان از آسایشگاه معلولان و سالمندان استان گیلان مادران خانه سالمندان گیلان با گرامیداشت روز میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام و روز بزرگداشت مادر اظهار کرد: مادران با تاسی از بانوی بزرگ اسلام حضرت صدیقه طاهره(س) با تمام وجود برای فرزندان مادری کرده و در مسیر موفقیت و یعادت فرزندان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.
وی با بیان اینکه میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بهانه ای برای قدردانی از تلاش مادران و همسران است گفت: مادران ایران اسلامی با نگاه دینی و ملی خود مسیر رشد دنیوی و معنوی فرزندان خود را در پیش گرفته تا فرزندانی برومند را به جامعه تحویل دهند.
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با گرامیداشت سال‌روز شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود: حاج قاسم پرورش یافته مکتب حضرت زهرا سلام الله علیها و تربیت شده مادری است که با نگاه دینی خود بزرگ مردی را به تاریخ ایران اسلامی تقدیم است.
کمک‌های مردمی به آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان وصف‌ناپذیر است
مدیرعامل آسایشگاه معلولان و سالمندان استان گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه این آسایشگاه از اولین آسایشگاه های تاسیس شده در سطح کشور است اظهار کرد: آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان «به عنوان خیریه» در سال ۱۳۴۵ تاسیس شده است.
سید علی حسینی با بیان اینکه ۵۰۰ سالمند و معلول در آسایشگاه استان گیلان نگهداری می‌شوند، افزود: از این تعداد ۲۹۰ نفر، بی‌سرپرست هستند و با توجه بخ به هزینه های بالای نگهداری از مددجویان ماهانه ۴.۵ میلیارد تومان مجموع هزینه های آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان می باشد.
وی با بیان اينکه مددجویان مانند هر شهروند دیگری احتیاجاتی مانند غذا، لباس، دارو و درمان دارند و هزینه های بالایی را می طلبد، گفت: شهروندان می توانند در تهیه این اقلام نیز حامی مددجویان باشند.
حسینی توجه به مسائل اجتماعی را یکی از ضرورت های جامعه امروز دانست و افزود: کمک‌های مردمی در آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان وصف‌ناپذیر و قابل تحسین است و افراد گمنام و جوانمردی نیز هستند که بدون هیچگونه چشمداشتی هر آنچه در توانشان است را احسان می‌کنند.
انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان گیلان ، شهادت حاج قاسم، مادران زهرایی، تربیت فرزندان سلیمانی ، مکتب شهیدسلیمانی، دیدار از آسایشگاه معلولان و سالمندان استان گیلان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو