مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری؛

ثبت نام پنج هزار نفر در سایت بانوی تمدن ساز ایران اسلامی

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: در سومین اختتامیه جشنواره بانوی تمدن ساز ایرانی ۵ هزار نفر در سایت بانوی تمدن ساز ایران اسلامی ثبت نام کردند.
ثبت نام پنج هزار نفر در سایت بانوی تمدن ساز ایران اسلامی
1402/10/13 - 17:07
تاریخ و ساعت خبر:
178524
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مدیر کل امور بانوان استانداری درآیین اختتامیه سومین جشنواره بانوان تمدن ساز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری زنان ایران ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن. گفت: آیین سومین اختتامیه جشنواره بانوان تمدن ساز ایران اسلامی با حضور مسئولین استانی و بانوان برگزار شد.
وی اظهار داشت: این جشنواره با تلاش شبانه روزی همکاران و دست اندر کاران در در طول یک ماه گذشته اسناد و مدارک خود را در سامانه آماری ثبت کردند این آمار بالغ بر ۵ هزار نفر بوده است.
دکتر ولی پور خدا را شکر گفت و افزود: خدا را شاکریم به لطف هیات داوران نتایج به موقع صورت گرفت و کار به خوبی پیش رفت.
وی تصریح کرد: ۳۳ نفر بدون شرایط، سنی و تحصیلی بعنوان نفرات برتر در حوزه مختلف شناخته شدند.
مدیر کل امور بانوان استانداری لرستان با اشاره به حضور دختران حاج قاسم در مراسم جشنواره بانوان تمدن ساز ایران اسلامی یاد آور شد: حضور دختران حاج قاسم بسیار به موقع و موزون با سالگرد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در این آیین بود.
ولی پور در ادامه گفت: آیین سومین اختتامیه جشنواره بانوان تمدن ساز ایران اسلامی با حضور دختران حاج قاسم مزین شد و این برنامه با حضور این عزیزان در خور شهدا و حضرت زهرا (س) توانستیم ارائه بدهیم.
مدیر کل امور بانوان استانداری لرستان به اهداف جشنواره بانوان تمدن ساز ایران اسلامی اشاره کرد: بانوان شاخص و تاثیرگذار لرستان در سطح استان به عنوان راهیان پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی به نسل جدید و الگوی سوم زن مسلمانی که نه شرقی و نه غربی است معرفی می شوند که در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی بسیار فعال هستند و به عنوان همسر و مادر موفق کانون خانواده را گرم نگهداری می کنند.

گفتنی است در پایان مراسم از از کتاب «شناخت‌نامه بانوان تمدن‌ساز» به قلم محمد تقی عزیزیان در خرم‌آباد رونمایی شد
گفتگو: کبری دریکوند
انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، بانوان تمدن ساز، ثبت نام 5 هزار نفری، ، نخبگان لرستانی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
لرستان
V
آرشیو