رئیس سازمان بسیج مستضعفین: انتخابات زندگی و آینده ملت است

مسئول سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: قشر خاکستری را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنیم انتخابات زندگی و آینده ملت است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین: انتخابات زندگی و آینده ملت است
1403/04/06 - 13:53
تاریخ و ساعت خبر:
194990
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سردار غلامرضا سلیمانی مسئول سازمان بسیج مستضعفین عصر چهارشنبه ۶ تیر ماه در همایش بزرگ جهاد تبیین در دهکده مقاومت سپاه لرستان گفت: انتخابات زندگی و آینده ملت است و باید قشر خاکستری را برای شرکت در این رویداد ترغیب کنیم.
سلیمانی انتخابات و مشارکت بالا را تاکید رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: این انتخابات دستاوردهای بین المللی برای کشور دارد و ملت ایران را چند پله به ایران قوی نزدیک می‌کند.
مسئول سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: مشارکت در انتخابات حلال مشکلات ملت خواهد بود و رییس جمهور هرچه پشتوانه بالاتری داشته باشد ظرفیت حل مشکلات را در مجامع بین‌المللی خواهد داشت.
وی خاطر نشان کرد: سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی با انتخابات پرشور تقویت می شود.
سردار سلیمانی گفت: انتخابات پر شور نقش بین‌المللی ایران را افزایش و ظرفیت‌های اقتصادی در مسیر خلق ثروت قرار می‌گیرد و دولت با اعتماد بیشتری برای مردم نقش‌آفرینی می‌کند.
وی به کارنامه درخشان عشایر کشور به ویژه زاگرس نشینان و لرستان اشاره کرد و ابراز داشت: عشایر همواره یک نیروی مجاهد بوده اند تا پرچم حکومت علوی در این کشور به اهتزاز درآید که ده‌ها هزار نفر در این مسیر تقدیم انقلاب اسلامی شده است.
سردار سلیمانی به اهمیت حضور مردم در پای صندوق های رای اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان از عدم مشارکت مردم خوشحال می شود و همایش بزرگ جهاد تبیین در این راستا برگزار شده است.
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هشتم تیرماه برگزار می شود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین، انتخابات، مشارکت حداکثری ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
لرستان
V
آرشیو