معاون معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان:

الگوی مدیریت ناب شهید جمهور توسط هنرمندان و رسانه

معاون معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان بر الگوی مدیریت ناب شهید جمهور توسط هنرمندان و اصحاب رسانه تاکید داشت.
الگوی مدیریت ناب شهید جمهور توسط هنرمندان و رسانه
1403/03/07 - 21:00
تاریخ و ساعت خبر:
193896
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - احسان یاوری معاون معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان عصر امروز در سوگواره فرهنگی و هنری که به یاد «شهید جمهور» در مجتمع شهید آوینی خرم‌آباد با حضور تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی و اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: پاک دستی، صداقت، خویشتن‌داری و سعه صدر از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید رئیسی است.؛ آیت الله رئیسی یک الگوی مدیریتی شکل داد که دنیا نمونه آن را ندارد و ما باید قدر این الگوی بی‌نظیر و ارزشمند را بدانیم.

دکتر یاوری بر الگوی مدیریت ناب شهید جمهور توسط هنرمندان و اصحاب رسانه تاکید داشت و گفت: الگوی مدیریت شهید جمهور باید توسط رسانه و هنرمندان تبلیغ شود و این مسیر ارزشمند باید امتداد پیدا کند.
وی در ادامه ابراز داشت: شهید رئیسی مصداق بارز موفقیت مردم‌سالاری دینی بود که مردم به کمتر از آن الگو رضایت نخواهند داد و تشییع باشکوه و بدرقه بی‌نظیر دلالت بر موفقیت این الگو دارد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
معاون معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان،الگوی مدیریت ناب،دکتر یاوری
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
لرستان
V
آرشیو