به یاد شهید جمهور و همراهانش:

ارائه خدمات درمانی پزشکی به ۶۰۰ نفر در منطقه محروم جنوب خرم آباد

بسیج جامعه پزشکی با همکاری علوم پزشکی لرستان به یاد شهید جمهور و همراهانش، به ۶۰۰ نفر خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم خرم آباد ارائه داد .
ارائه خدمات درمانی پزشکی به ۶۰۰ نفر در منطقه محروم جنوب خرم آباد
1403/03/08 - 19:03
تاریخ و ساعت خبر:
193895
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - امیری مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری زنان هدف از اجرای طرح ویزیت و تجویز داروی رایگان توسط تیم پزشکی را کمک به اقشار نیازمند جامعه و دسترسی آسان به خدمات بهداشتی و درمانی عنوان کرد و خاطر نشان کرد: امیدواریم با اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم هزینه های مردم و قشر محروم جامعه که اکثراً روستائیان هستند را کاهش بدهیم.

وی تصریح کرد: ویزیت رایگان پزشکی و خدمات دارویی رایگان از جمله اقدامات این گروه جهادی بود.
مسئول بسیج جامعه پزشکی، اعزام تیم پزشکی را ۱۰ نفر برشمرد و گفت: ارائه خدمات بهداشت محیط و مبارزه با بیماری‌‎ها نیز در قالب کار غربالگری فشار خون و قند خون از سوی اعضای این گروه جهادی بوده است.

وی تیم اعزامی به منطقه جنوب خرم آباد را متشکل از ۳ پزشک عمومی، ۱ کارشناس مامایی، ۲ تکنسین فوریت های پزشکی، ۲ تکنسین دارویی و ۱ کارشناس بهداشت و محیط، یک روانشناس را عنوان کرد.
گفتنی است بسیج جامعه پزشکی با همکاری علوم پزشکی لرستان با اعزام تیم پزشکی به منطقه جنوب خرم آباد(ماسور) از ۶۰۰ نفر ویزیت رایگان به عمل آمد.

تیم امدادی پزشکی اعزامی علاوه بر ویزیت پزشکی و ارائه دارو و خدمات تغذیه ای ، تست HIV، به صورت کاملاً رایگان از مراجعه کنندگان گرفته شد.












عکس و خبر: کبری دریکوند

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بسیج جامعه پزشکی ، استان لرستان ، خدمات رایگان ، مناطق کم برخوردار خرم آباد، چله خدمت
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
بهداشت و سلامت
V
آرشیو