نهضت حسینی از عناصر قدرت ایران در ۱۵ خرداد

نهضت ما حسینی رهبر ما خمینی و حسینی بودن از عناصر قدرتمند ایران در ۱۵ خرداد بود.
نهضت حسینی از عناصر قدرت ایران در ۱۵ خرداد
1403/03/15 - 18:23
تاریخ و ساعت خبر:
194167
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - لرستان : مرتضی شیخی به مناسبت سالروز قیام 15 خرداد سال 42 طی یادداشتی نوشت : حسینی بودن از عناصر قدرتمندی ایران اسلامی است؛ که درزیارت اربعین به اوج خود رسید.
قیام ۱۵ خرداد در عاشورا رخ داد؛ اوج گیری انقلاب اسلامی در محرم و صفر اتفاق افتاد.؛ در این روز مردم نهضت ما حسینی است رهبر ما خمینی است؛ فریاد میزدند. امام حسین(ع) اسلام انقلابی نبوی را در سال ۶۱ هجری نجات داد و انقلاب اسلامی ۱۴۰۰ قمری را به پیروزی رساند در محرمی که ماه پیروزی خون بر شمشیر لقب گرفت وقتی جنگ جهانی به انقلاب جوان تحمیل شد جنگی عاشورایی و حسینی شد.
نام واحدهای نظامی، عملیات‌ها، سربندها، سرود ها، نمادها، سلاح‌ها، دعاها، آرزوها و... تماما رنگ حسینی گرفت و دشمن یزیدی شد کما اینکه شاه یزیدی بود و آمریکا که یزید است؛ هدف جنگ آزادی کربلا و زیارت مرقد حسین علیه السلام شد.
وعده‌ای که بسیجی‌ها به مادران خود می‌دادند یا زیارت یا شهادت بود؛ و کربلا شد طریق القدس و الی بیت المقدس و بعد از پیروزی امام حسین علیه السلام بر صدام حسین اربعین آزاد شد و به راهپیمایی مستضعفان جهان و اجتماع هدفمند آنان تبدیل شد.
اربعینی که امام سجاد علیه السلام آن را تأسیس کرد و امام عسکری علیه السلام آن را برند شیعه قرار داد؛ یعنی برند اسلام و حالا این اربعین به رمز پیروزی‌های بزرگتر تبدیل شده است و مهیای رهایی قبله نخستین می‌شود که در ادبیات مغیبات اربعینی ها از همان مسیر اسرای کربلای ۶۱ منسجم می‌شوندـ
هماهنگ با گام‌های باقر و جابر فلسطین را به آغوش اسلام باز می‌گردانند؛ لذا انقلاب اسلامی از صفر تا صد عاشورایی و اربعینی و حسینی است ـ
حسینی که داماد ایران زمین است و حُب او در رگ‌های این سرزمین جاری و جای گرفته است و اصلا از آن جدا شدنی نیست و حتی مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف هم حسینی است و منتقم خون خدا است.
همه انقلاب‌ها و انقلابیون حسینی اند و پایتخت محبت حسین ایران است؛ لذا جامعه‌ای نیرومند ساخته شده که مظفر است ابداً؛ و تحلیلگران جبهه باطل این را چه بسا بهتر فهمیده‌اند و پرچم تسلیم را در قبال آن بالا برده اند.

انتهای پیام /

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
15 خرداد 42، نهضت امام خمینی (ره)، نهضت حسینی ، پیروزی انقلاب اسلامی ، سرنگونی رژیم پهلوی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
باشگاه نویسندگان
V
آرشیو